Fidget Spinner - co to jest?


Hej;-)
W ostatnim czasie jadąc komunikacją miejską zauważyłam wśród młodych ludzi taki dziwny gadżet, który nazywa się fidget spinner. Co to takiego i jak on działa? Z założenia miał on odstresowywać i przeznaczony był dla osób z ADHD i autyzmem. Jednak do dziś nie ma potwierdzonych na to dowodów, a więc do czego służą? Ot zwykła zabawka tak jak dawniej za mojego dzieciństwa kręciło się jojo, a dziś młodzież używa spinnera. Za pewne za kilka lat nikt już o tym nie będzie pamiętał, bo jak to bywa w takich przypadkach każde pokolenie ma swoje "zabawki".
Ja sama postanowiłam przetestować najprostszy spinner, który kupiłam stacjonarnie za ok. 10 zł.

Poniżej posłuchajcie kilka faktów i trików o spinnerach.




Macie już swoje spinnery albo w waszym otoczeniu zauważyliście ich obecność?

4 komentarze

  1. Jestem z tego pokolenia 80, kiedy nawet jojo nie było popularne tylko takie strzelające kapsle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój sześciolatek już ma, nie wiem skąd, może się wymienił. Fajna zabawka, sama lubię zająć czymś ręce, niech ma, póki sobie oka nie wybije.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio widziałam w sklepie z zabawkami i zastanawiałam się co to. Ale chyba jestem już stara, bo nie kręci mnie to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je w sklepie zabawkowym. Nie dostrzegłam na razie osób, które by się tym bawiły.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)