Tu i teraz - styczeń 2017


Cześć.
Podsumowanie stycznia będzie wyjątkowo skrócone wyłącznie do muzyki, książki i wyzwania na luty. A Wy jakie macie plany na luty?



Słuchałam

W lutym odbędzie się premiera kolejnej części Greya, a piosenka I don't wanna live forever w wykonaniu Zayna Malika i Taylor Swift znajduje się na soundtracku promującym Ciemniejszą stronę Greya. Posłuchajcie sami?
Z polskich piosenek w ucho wpadła mi piosenka Mateusza Ziółko W płomieniach.

Pracuję nad swoją sylwetką. W lutym postanowiłam podjąć wyzwanie skakankowe love.

Przeczytałam
Skutkiem pewnego wieczoru w wyniku, którego Echo Emerson doznała blizn na ramionach z popularnej dziewczyny staje się outsiderką. Nikt nie wie co tak naprawdę wydarzyło się tego feralnego dnia, nawet Echo wyparła z siebie wspomnienia i nie potrafi przypomnieć sobie co wydarzyło się w domu jej mamy. Jedynie czego pragnie, to żeby powrócić do normalnego życia. Pewnego dnia w jej życiu pojawia się Noah Hutchinks, któremu Echo udziela korepetycji. Pozornie nic ich nie łączy, jednak oboje chodzą na terapię do pani Collins i mają za sobą trudną przeszłość.


Czekam na wiosnę.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie tą książką. Zapowiada się naprawdę ciekawie, chociaż patrząc na okładkę to nigdy bym po nią nie sięgnęła, bo wygląda na typowy romans. Ale tu mnie spotkało zaskoczenie :) W lutym na pewno planuję przeczytać więcej książek, niż w styczniu. Ostatnio prawie w ogóle nie mam na nie czasu..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki bardzo przypadły mi do gustu. Szacun za wyzwanie ze skakanką - obyś wytrwała jak najdłużej i oby przyniosło oczekiwane efekty, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiązka mnie zainteresowała pewnie przeczytam :) W płomieniach lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenek nie słuchałam. U mnie sporo książek na luty bo muszę jakoś odreagować sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko ty czekasz na wiosnę :) ja równiez. Na luty mam mnóstwo planów, ale pracy tak dużo, że jestem ciekawa, czy temu podołam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo lubię piosenkę Zayn'a i Taylor :) Powodzenia w robieniu formy na lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj też skakałam na skakance, ale codziennego wyzwania nie podejmę. jakoś skakanka szxybko mnie nudzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwałości moja droga w pracy nad sylwetką!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)