Review Fresh on Spring 2017 from Shein.com


Witam!
Długo nie byłam aktywna na blogu, ale teraz już wracam. Czas ten poświęciłam na odpoczynek, ale i również na uporządkowanie starych postów na blogu. Niektóre usunęłam, a niektóre pojawią się ponownie w odświeżonej wersji.
Zima powoli dobiega końca. Wiosna za pasem. Na pokazach modowych pojawiają się już wiosenno-letnie kolekcje. W sklepach również wyprzedaże ostatnich sztuk zimowych kolekcji. Sklepy powoli wstawiają już nowe wiosenne ubrania. Dlatego postanowiłam przypomnieć co będzie modne w sezonie wiosna/lato 2017?
Kolory: biały, wszystkie odcienie niebieskiego, róż, czerwony, bordo, odcienie zieleni, czerń, szary.
Oprócz tego modne będą: odkryte ramiona, falbany, wstążki, wiązania.
To taki mały przegląd trendów. Zapraszam do zapoznania się z nową kolekcją sklepu internetowego shein.com Poniżej wybrałam kilka produktów, które zwróciły moją największą uwagę i chętnie kilka z nich widziałabym u siebie w garderobie :)

klik - klik - klik - klik
klik - klik - klik -klik
 klik - klik - klik - klik
klik - klik - klik - klik



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

4 komentarze:

  1. Koszule z drugiego rzędu oraz ostatnia bluzka bez ramion najbardziej zwróciły moją uwagę. Choć ogólnie rzecz biorąc wszystko mi się spodobało :D Oby wiosna przyszła jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już dość zimy. Czekam aż będę mogła założyć wiosenne ciuchy. Zdecydowanie wolę je bardziej od zimowych kurtek. Rzeczy, które przedstawiłaś są cudne! Nie mogę się napatrzeć na błękitną bluzkę w ostatnim rzędzie :)
    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oni mają tyle świetnych rzeczy, że przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ta bordowa koszula z kokardą :) Nic jeszcze nie kupowałam z tego sklepu, ale mają fajne rzeczy i chyba w końcu na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)