Tu i teraz - podsumowanie 2016


Cześć.
Zainspirowałam się postem Kasi. Postanowiłam zrobić według jej przykładu podsumowanie całego minionego 2016 roku. Jeśli spodoba wam się takie podsumowanie, to będzie ono często gościć na blogu co miesiąc. Miniony rok zleciał mi właściwie dość szybko, a ja nie zdążyłam zrealizować swoich postanowień. Obiecuję poprawić się w 2017 roku. Jedyne z czego jestem dumna to z moich osiągnięć językowych, bo prawie codziennie używałam aplikacji duolingo i szlifowałam swój hiszpański. W 2017 muszę dokończyć pewną niedokończoną sprawę, ale wcześniej muszę pozbyć się stresu. Moim celem od dawna jest nauka jazdy na łyżwach. Sprawdziłam już lodowisko w moim mieście, więc może w tym roku uda się zrealizować ten cel. Poza tym chcę dalej rozwijać bloga i pisać systematycznie wpisy. A pro po bloga to zanim przejdę do podsumowania przybliżę krótką statystykę bloga:
+ wyświetlenia bloga 321 207 (w ostatnim miesiącu ponad 10 tys.)
+ obserwatorzy bloga 249
+ opublikowanych postów 754
+ waszych komentarzy 6991
+ polubień na facebooku 81
Dziękuję, że jesteście już kolejny rok ze mną. Obiecuję, że ten kolejny już 5 rok będzie równie atrakcyjny pod względem postów jak te poprzednie.

Podsumowanie zacznę tradycyjnie od ulubionej piosenki, którą najczęściej słuchałam i bardzo lubię.
Słucham Polsko-hiszpański duet w składzie Monika Lewczuk i Alvaro Soler.

Czuję się pełna nowych sił i mam dużą motywację do robienia nowych rzeczy. Początek roku zawsze traktuję jako początek czegoś nowego, bo coś musi skończyć się, żeby coś nowego mogło powstać. Pozytywne myślenie dodaje energii do działania ;-)
Chciałabym mieć więcej silnej woli, aby zrealizować wszystkie moje cele, których nie udało mi się jeszcze dokonać.
Jestem wdzięczna za życie i zdrowie, ponieważ warto umieć docenić to co już się ma, ponieważ w każdej chwili można to stracić.
Pracuję nad własnym rozwojem oraz rozwojem mojego bloga i sklepu. Chciałabym na nowo zwiększyć asortyment z lepszej jakości nadrukami. Wprowadziłam już 3 linie własnych "marek". Teraz pozostaje mi stopniowo dodawać nowe produkty. >>> klik
Cieszę się, że wciąż udaje mi się znaleźć czas na pisanie bloga, ponieważ nie jest to prosta sprawa, ale daje dużą satysfakcję kiedy widzi się miłe komentarze.
Uczę się języka hiszpańskiego. Nauka języków obcych jest bardzo potrzebna, ponieważ nigdy nie wiesz kiedy przyda ci się znajomość angielskiego czy innego języka.
Czytam, a właściwie kontynuuję czytanie dwóch książek "Przekroczyć granice" Katie McGarry oraz "Cztery sekundy do stracenia" K.A. Tucker. Mam nadzieję, że przynajmniej jedną uda mi się skończyć w styczniu.
Oglądam serial paradokumentalny 19+, dla mnie ten serial wydaje się inny niż pozostałe, może dlatego że jest nowy, a na początku zawsze w serialu jest w porządku. Pamiętam początki Szpitala, a teraz coraz dziwniejsze przypadki pokazują.
Czekam na to co przyniesie mi los, a jednocześnie działam. Marzenia same się nie spełnią. Jeśli chcesz coś mieć, musisz zrobić coś czego jeszcze nie robiłeś. Szczęściu trzeba wyjść na przeciw, ponieważ ono samo do ciebie nie dotrze.


A Wam jak minął 2016 rok? Macie jakieś sukcesy na swoim koncie?



6 komentarze

  1. Widzę, że nie tylko mi polsko-hiszpański duet przypadł do gustu :D Jeśli chodzi o ubiegły rok to na pewno nie mogę na niego narzekać, co do sukcesów? Na pewno znalezienie stałej pracy, z której jestem bardzo zadowolona. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych sukcesów :) Piosenka mi się podoba, ale podobałaby mi się bardziej gdyby Alvaro śpiewał sam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piosenkę Moniki Lewczuk i Alvaro Solero, świetny duet :D

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się marzyło, żeby nauczyć się włoskiego. Ale nigdy się za to nie zabrałam :)
    U mnie też podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią sprawdzę aplikację, o której pisałaś, bo nauka języka to zawsze fajna sprawa, a skoro Tobie pomogła to może i mi coś w końcu pomoże :D
    A piosenkę słyszałam jakiś czas temu w radio i nie mogłam potem jej znaleźć, więc wielkie dzięki za pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam duolingo i memrise, polecam ;)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)