przechowywanie kosmetyków


Witam.
Przechowywanie kosmetyków to bardzo ważna sprawa dla każdej dziewczyny, która lubi gromadzić zapasy kosmetyczne. Przechowując kosmetyki należy pamiętać o dacie przydatności do spożycia, to bardzo ważne, a często pomijane. Dobrze jest posegregować kosmetyki według daty przydatności, najlepiej od najkrótszej do najdłuższej. W moim przypadku nie ma to aż tak dużego znaczenia, bo przeglądając wasze blogi, to moje zapasy są bardzo skromne. Kupowanie z głową to również przydatna cecha, ponieważ dobrze jest najpierw zużyć jedno, a dopiero później kupować następne.
Gdzie najlepiej przechowywać kosmetyki? Najlepszym miejscem i marzeniem każdej kobiety byłaby toaletka. Jednak ja swoje trzymam w szufladzie w przegródkach lub pojemniczkach. W ten sposób przechowuję lakiery do paznokci i akcesoria do włosów. Natomiast wszelkie kremy, pomadki, błyszczyki przechowuję w kosmetyczkach. W łazience przechowuję tylko produkty, do których niezbędna do użycia jest woda, czyli żele do twarzy, płyny i żele do kąpieli, szampony. Natomiast perfumy i dezodoranty trzymam u siebie w pokoju na półce nad biurkiem.


Na zakończenie postu chciałabym się z wami podzielić moją opinią na temat popularnych w blogosferze pomadek Lovely i Wibo.  Która lepiej sprawdziła się na moich ustach i została moim ulubieńcem? Zdecydowanie ta z Lovely, która dłużej trzymała się na ustach nawet podczas jedzenia i picia nie zmyła się tak szybko jak było w przypadku Wibo.
Pomadka Wibo Milion Dollar Lips (odcień 3) utrzymuje się tak naprawdę do 4 godzin. Minusem jest, że wysusza usta. Mój odcień jest również dla mnie za ciemny na co dzień, więc używam go bardzo rzadko.
Lakier do ust Wibo (numer 2) ma formę błyszczyku i nadaje blask ustom, stosowany na powyższą pomadkę nawilża usta i zapobiega wysuszeniu ust. Można również używać oddzielnie, ponieważ nadaje zarówno połysk jak i kolor.
Pomadki Lovely Extra Lasting posiadam w dwóch odcieniach (jaśniejszy róż i ciemniejszy fuksja). Według mnie o wiele dłużej trzymają się na ustach niż poprzednik z Wibo. Nie wysuszają aż tak bardzo ust. Zdecydowanie Lovely został moim ulubieńcem jeżeli mowa o produkcie do pielęgnacji ust.
Zarówno latem jak i zimą ważną rolą jest nawilżanie ust, więc pomadka rumiankowa Alterra jest dla mnie hitem 2016!

A jak u was sprawdzają się te popularne pomadki?

3 komentarze

  1. Niektóre produkty warto również przechowywać w lodówce - nie gęstnieją tak szybko - np. lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tym, ale musiałabym mieć dwie lodówki aby w jednej trzymać jedzenie a w drugiej kosmetyki ;)

      Usuń
  2. Kosmetyków kolorowych nie mam zbyt dużo i spokojnie mieszczą mi się w małej kosmetyczce, a wszystkie pozostałe trzymam w kartonie w szafie, bo niestety mam tendencję do kupowania nie wtedy, kiedy coś mi się kończy, ale jak widzę coś w atrakcyjnej cenie...

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)