o sklepie Jasminengirlshop


Cześć.
Pół roku temu założyłam własny pierwszy sklep na platformie cupsell.pl Od pewnego czasu na nowo dodaję produkty do sklepu, a właściwie wymyślam nowe teksty na koszulki i bluzy i inne gadżety. Ja nie wykonuję nadruków, jak również cen również nie ustalam, bo one są z góry już ustalone. Jedynie doliczana jest niewielka marża dla mnie.
Produkty podzieliłam na kilka kategorii: LOVE, SIMPLE i produkty z logo bloga.
Linia LOVE to idealne prezenty zarówno na walentynki, jak i dla singli. Linia SIMPLE to minimalistyczna linia, w której główną rolę odgrywają proste napisy wyrażające osobę noszące je.
Jest również linia SPECJALNA, która zawiera spersonalizowane produkty, zrobione na życzenie klienta, inaczej dedykowane.
Nakręciłam telefonem krótki filmik reklamowy, na którym widać cały asortyment sklepu.



video

Jak wam się podoba odświeżona wersja sklepu?

2 komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł, życzę powodzenia w prowadzeniu sklepu. Na pewno zajrzę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny jest ten filmik ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)