Mgiełka do włosów tłustych - alternatywa dla suchego szamponu?


Witam ;-)
Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją mojego ulubieńca minionego roku 2016. Szampony i odżywki powinniśmy dobierać w zależności jaki mamy rodzaj włosów. Moje włosy należą do szybko przetłuszczających się, w głównej mierze u mnie ta przypadłość częściej występuje latem niż zimą. Wtedy kiedy są upały moje włosy pocą się i tracą świeżość i blask. Na początku próbowałam używać popularnych suchych szamponów i było dobrze, ale był jeden minus - suche szampony bieliły włosy. W połowie ubiegłego roku, a może wcześniej w jednej z mniejszych drogerii natrafiłam na mgiełkę do włosów tłustych firmy Farmona. Postanowiłam ją przetestować na swoich włosach.
Mgiełka do włosów tłustych firmy Farmona zawiera naturalne ziołowe składniki, w tym ekstrakty z szałwi i skrzypu polnego. Ziołowa mieszanka sprawia, że produkt idealnie sprawdza się do włosów tłustych i przetłuszczających.
Plusy:
+ odżywione i wzmocnione włosy
+ włosy stają się lekkie, świeże i puszyste
+ cena ok. 8 zł
 + skład
+ nie bieli włosów tak jak występuje to w przypadku rozpylania suchych szamponów
+ sposób użycia, wystarczy spryskać włosy, a następnie możemy przystąpić do układania fryzury
Minusy:
- nie znalazłam
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak ;-)

Znacie ten produkt? 

9 komentarze

  1. Bardzo lubię serię Radical :)
    Tej mgiełki akurat jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam ten sam problem. Suchy szampon u mnie jest jako ostatnia deska ratunku jak na prawdę nie mam wyjścia. Przetestuje ta mgiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tę markę, chyba skuszę się na wypróbowanie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc mgiełka sprawdzi się przy odświeżaniu lekko przetłuszczonych włosów? :) Ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się sprawdziła ;)

      Usuń
    2. W takim razie może i ja spróbuję... :)

      Usuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej mgiełce. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię produkty radical. Tj mgiełki nie stosowałam, ale za to używałam do wypadających włosów - super:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypróbuję mgiełkę. Kiedyś miałam inny produkt z linii Radical, ale nie zauważyłam, żeby jakoś wyróżniał się na tle innych kosmetyków...

    Pozdrowienia! ;-)
    Żwawy Leniwiec
    www.zwawyleniwiec.pl

    :-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)