Przegląd sukienek na sylwestra



Sylwester za pasem, a potem rozpocznie się okres karnawału, w tym również sezon studniówek. Myślę, że to odpowiedni czas, aby pomyśleć nad stylizacją, a konkretnie sukienką. Każda kobieta lubi czuć się pewnie, wygodnie oraz kobieco w sukience. Jednak ile kobiet tyle rodzajów sukienek, bo każda ma inny gust. Jedne wolą krótkie, a drugie o długości maksi, a jeszcze inne o długości za kolano.
Według mnie mała czarna asymetryczna to najlepszy wybór. Pasuje do prawie każdej sylwetki. Oprócz czerni polecam również małą czerwoną lub w kolorze pastelowym dla delikatnej kobiety.


Macie już plany na sylwestra?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

5 komentarze:

  1. Ja idę na sylwestra w krótkim zielono-fioletowym cekiniastym kombinezonie :) będzie wygodnie i bezpiecznie. Gdyby nie czekał na premierę na blogu pewnie byłaby to sukienka pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnia prześliczna :)
    Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. My jedziemy w góry ze znajomymi. Ale sukienki nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed momentem właśnie zamówiłam swoją :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka zachęca mnie najbardziej. Ja wraz z chłopakiem i znajomymi udajemy się na imprezę po za granice miasta, mamy nadzieję, że będzie super! A ja Tobie życzę udanej imprezy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)