Mikołajki 2016


Hola!
Dzisiaj 6 grudnia - Mikołajki. Dzień, na który czeka każde dziecko małe jak i duże. Do mnie mój Mikołaj przyszedł trochę wcześniej (jak zwykle), ale dopiero teraz postanowiłam, że pokaże wam moje nowości w szafie. Wiem, że wszyscy będą robili podobne posty, więc i ja pokaże swoje prezenty.

 1) czerwony płaszczyk jesienno-zimowy - od dawna o takim marzyłam aż w końcu znalazłam.
 2) komin szaro-biały - niestety mój poprzedni gdzieś się zapodział, więc ten nowy był strzałem w dziesiątkę. Miły, przyjemny w dotyku i cieplutki.
 3) sweter w kolorze butelkowej zieleni - cieplutki, idealny do zimowych stylizacji.

A teraz pora na was, pochwalcie się w komentarzach co wam przyniósł w tym roku św. Mikołaj?

5 komentarze

  1. Ale ładne rzeczy dostałaś. U mnie w domu nie obchodzi się tego święta, dajemy sobie po symbolicznej czekoladzie czy gwiazdorku! ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny płaszczyk - poluję na taki kolor już od dawna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz, taka energetyzująca czerwień będzie wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy u mnie obchodziło się mikołajki. Tradycja zanikneła parę lat temu... Ale za to Ty dostałaś ładne prezenciki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawniej i u mnie obchodziło się mikołajki, ale tradycja zaniknęła z płynącymi latami...

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)