Wyprzedaż w shein 17-25.11.2016


Hola!
Que tal? Co słychać?
U mnie wyzwanie językowe powoli dobiega końca, ale o podsumowaniu napiszę osobny post. Znalazłam kilka fajnych filmów hiszpańskich. Wczoraj np. oglądałam "Ocho apellidos catalanes". Bardzo fajna i zabawna komedia opowiadająca o podróży ojca, który chce zapobiec ślubowi córki z nieodpowiednim narzeczonym. Polecam jeśli ktoś jeszcze nie oglądał i nie ma żadnych planów na weekend ;)
Przypominam również o promocjach na shein.com



Miłego weekendu;-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

3 komentarze:

  1. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki, ale szczerze mówiąc nie lubię kupować ubrań przez internet. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kurtki:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)