visione.pl - obuwie ślubne - trendy 2016/2017


Cześć.
Ślub to wyjątkowa uroczystość, która zdarza się tylko raz w życiu. Każda młoda para, która przygotowywała się do tego wyjątkowego dnia, wie jak dużo trzeba zrobić, aby ten dzień był niepowtarzalny i wszystko co zaplanowaliśmy udało się pomyślnie zrealizować. Pan Młody ma w zasadzie nie wiele obowiązków w porównaniu z Panną Młodą, która ma na głowie sukienkę, buty i wiele innych dodatków, które musi obowiązkowo mieć w dniu ślubu.
Strój musi być przede wszystkim wygodny, aby nic nas nie uwierało podczas drogi do kościoła, w kościele czy na sali weselnej. Najważniejsze, więc są buty, w których będziemy w stanie przetańczyć całą noc.
Dzisiaj chciałam wam przedstawić trendy - obuwie ślubne - 2016/2017 ze sklepu internetowego visione.pl Do wyboru jak widzicie poniżej są klasyczne białe szpilki lub w odcieniu perłowym i śmietankowym. Nowością są szpilki w kolorze nude lub złotym i srebrnym. Dla odważnych Panien Młodych polecane są w odcieniu różu, zieleni, a nawet żółtym.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

2 komentarze:

  1. Chyba najbardziej do gustu przypada mi typowe białe obuwie ślubne, choć muszę przyznać, że śmietankowe również przykuwa moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klasyczne trendy :) Nie jestem w temacie, ale wydaje mi się, że moda slubna jest teraz coraz bardziej liberalna - widziałam nawet kolorowe suknie .. :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)