Plan na listopad - Wyzwanie Poliglotki


Cześć.
Witam Wszystkich po dłuższej przerwie. Pazdziernik minął mi spokojnie bez żadnych wielkich zmian. Natomiast w listopadzie ruszam z werwą w nowe wyzwanie, które znalazłam na blogu Sandry http://madamepolyglot.pl/wyzwanie_poliglotki Na czym polega? Otóż należy wybrać sobie dowolny język obcy, którego chcemy się nauczyć. Ja wybrałam hiszpański. W wyzwaniu mamy do wyboru 28 zadań, które najlepiej wykonać jedno każdego dnia. Jeśli zrobisz kilka zadań w jeden dzień, to szybko się zniechęcisz. W wyzwaniu chodzi oto żeby być systematycznym i codziennie powtarzać zapamiętane słowa.

Pierwsze zadanie polega na uporządkowaniu notatek językowych, obojętnie czy papierowych czy elektronicznych. Dzięki posegrowaniu notatek dowiesz się co już umiesz, a nad czym jeszcze musisz popracować.
 Drugie zadanie polegało na ułożeniu listy powodów, dla których uczysz się tego języka, w tym języku. Dla mnie ważny jest osobisty rozwój, lubię uczyć się nowych rzeczy, dzięki którym mogę się samorealizować i mieć lepsze możliwości na znalezienie lepszej pracy. Znajomość języków obcych w dzisiejszym świecie jest bardzo ważna. Bez nich ani rusz ;-)
 Na blogu Sandry możecie pobrać taki oto kalendarz, który pomoże wam w systematycznej nauce.
Trzecie zadanie polegało na znalezieniu ciekawych blogów i kanałów w twoim języku.

http://fiestasiesta.pl/
To blog o języku hiszpańskim, na którym znajdziesz wszystko na temat nauki języka oraz Hiszpanii, zwyczajach i ciekawostkach.
http://toledohiszpanski.blogspot.com/
Autorka tego bloga posegrowała materiał do nauki hiszpańskiego na partie dla początkujących i zaawansowanych. Na blogu znajdziecie również ciekawostki związane z Hiszpanią oraz popularne przysłowia.
https://www.facebook.com/slowka.hiszpanskie/
Na tej stronie na facebooku znajdziecie przeróżne słówka do codziennej nauki.
http://www.hiszpanarium.pl/
Blog o Hiszpanii i o nauce języka hiszpańskiego. Znajdziecie również ciekawe filmy hiszpańskie,

To by było tyle na dziś i zachęcam was do nauki języków. Znajomość jednego języka obcego dziś to praktycznie nieznajomość żadnego języka. Trzeba znać przynajmniej 2-3 języki obce, aby porozumieć się z każdym.


8 komentarze

  1. Szukałam jakiegoś fajnego wyzwania na nowy miesiąc i to jest idealne dla mnie :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołaczam się ;)
    Za rok zaczynam iberystykę ;)
    Teraz szlifuję angielski :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie :) fajnie, że napisałaś o takiej akcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo fajna akcja! Osobiście od tego miesiąca podejmuję podobne wyzwania, nie są one jednak akurat językowe, natomiast są na poziomie codziennym. Warto jest się wziąć w garść i zacząć pracować nad sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również biorę udział, ale z językiem angielskim:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie wyzwanie, powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!! Jak idzie Tobie wyzwanie Poliglotki??

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)