Wishlista Fall 2016 - Zaful


Cześć.
Dzisiaj chciałam wam przedstawić ofertę sklepu internetowego zaful.com. Może niektórzy z was już kojarzą tę stronę, ale dla tych co jeszcze nie znają przygotowałam mini przegląd asortymentu. Zaful.com ma szeroką gamę produktów codziennych w różnych rozmiarach (nawet tych większych). W ofercie znajduje się także obuwie i akcesoria uzupełniające każdą stylizację, w tym zegarki i biżuteria. Osoby aktywne poszukujące dresu do ćwiczeń również znajdą coś dla siebie w zakładce Activewear.



 Drewniane zegarki to najnowszy hit wśród najnowszych modeli zegarków. Są modne i praktyczne, a ich cena na zaful.com jest niska, jednak jakość produktów jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny.

Znacie sklep zaful.com?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

13 komentarze:

  1. Najbardziej spodobały mi się zegarki. Muszę sobie jeden zafundować.
    Pozdrawiam
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  2. No, zegarki rewelacyjne, zwłaszcza teraz jak jest wszechobecna moda na ECO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drewniane zegarki to bardzo fajna sprawa, też mnie korci żeby taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. te drewniane zegarki zachwycają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. po raz pierwszy widzę regulamin bloga ;D komentarz "fajny post" to całkiem dobry komentarz,ale jak Ci się nie podoba to napisze inaczej: fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewniane zegarki ? Kurcze muszę mieć. Każdy inny zegarek (nawet te najdroższe) wydają mi się takie - nudne. A tu proszę jest jednak coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej do gustu, z resztą jak większości, przypadły te drewniane zegarki - mają niesamowity urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę ten sklep. Choć rzeczy mi się podobają to jednak wolę kupować sprawdzone marki :) Zegarki są fajne, dość oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne koszule :) nie znam strony . Chętnie zajrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszule ;) Ta z ustami jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)