trendy jesień/zima 2016/17 - buty visione.pl


Cześć.
Trendy zmieniają się co sezon. Latem zakładamy klapki i sandały, a zimą ocieplane botki i kozaki. W dzisiejszym poście chciałam wam przybliżyć najnowsze trendy obuwia z asortymentu visione.pl na sezon jesień/zima 2016/2017. Niezmiennie modne są sneakersy i buty na koturnie. Koturny mogą nosić wszyscy, a dodatkowo wysmuklają sylwetkę. Ostatnio bardzo modne są wysokie kozaki za kolano, a także botki z futerkiem, klasyczne szpilki. Jeśli chodzi o kolory i wzory to dominuje połysk,  w tym srebro i złoto. Jednak klasyczne czarne czy czerwone szpilki również nigdy nie wyjdą z mody. Moim zdaniem każda kobieta powinna mieć przynajmniej jedną parę szpilek czarnych, czerwonych i w kolorze nude. Poniżej stworzyłam 4 stylizacje, w których wykorzystałam obuwie ze strony visione.pl


Stylizacja 1
Pierwsza stylizacja - biurowa - stworzona z myślą o kobietach pracujących, które lubią dbać o detale swoich stylizacji. Zestawiłam skórzane botki z klasyczną białą koszulą oraz czerwoną spódnicą. Do tego dobrałam bordowy kardigan i beżową chustę. Jako dodatek wybrałam minimalistyczną biżuterię i pojemną torbę.
Botki - link tutaj
stylizacja 013
Stylizacja 2
Druga stylizacja - szkolna - do połyskliwych butów dobrałam zwyczajne jasne dżinsy i podwójną bluzkę z kołnierzykiem. Do tego dobrałam skórzaną szarą ramoneskę, apaszkę, a jako dodatki wybrałam plecak z połyskiem i elegancki zegarek.
Buty - link tutaj
stylizacja 012

Stylizacja 3
Trzecia stylizacja - kolacja z ukochanym - do czarnych kozaków za kolano wybrałam czerwoną sukienkę oraz białe futerko jako narzutka. Jako dodatek wybrałam srebrną biżuterię z czerwonymi kamieniami.
Kozaki - link tutaj
stylizacja 011
Stylizacja 4
Czwarta stylizacja - studencka - podobnie jak druga stylizacja. Tutaj do ocieplanych botków dobrałam klasyczne ciemne dżinsy, biały top i flanelowa koszula w kratę oraz modna kurtka bomberka. Jako dodatek wybrałam apaszkę, granatowy plecak i zegarek.
Botki  - link tutaj


Jaki typ obuwia lubicie nosić w sezonie jesień/zima?

2 komentarze

  1. Ciekawe stylizacje. Szczególnie pierwsza przypadła mi do gustu ;) Czwarta jest za to świetna na co dzień :) Spoko inspiracja dla moich przyszłych looków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda modą, ale przy takich zakupach przede wszystkim warto też zwrócić uwagę na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)