Wrzesień 2016 - podsumowanie


Cześć.
Na początku chciałam złożyć wszystkiego najlepszego dla chłopaków z okazji Dnia Chłopaka.
Koniec miesiąca to czas podsumować co ciekawego słychać w muzyce, kinie i bibliotece. Zacznę tradycyjnie od muzyki.

MUZYKA
Najczęściej słuchanymi piosenkami we wrześniu na mojej playliście były: nowość sprzed kilku dni Natalia Szroeder  - Powietrze, to kolejna piosenka Natalii, która znajdzie się na jej debiutanckiej płycie już 28 października, świetna nuta, idealna na jesienne melancholijne wieczory. Kolejną piosenką jest Kill em with kindness  - Selena Gomez, Pod wiatr - Grzegorz Hyży oraz piosenka Tabb&SoundNGrace pt: Sens. Piosenka Pod wiatr i Sens to idealne piosenki na dni, kiedy nic się nie chce.

FILMY
W minionym miesiącu obejrzałam tylko jeden zaległy od dłuższego czasu film. Niedawno weszła premiera na DVD filmu "Planeta Singli", więc skorzystałam z okazji i mogłam w końcu zobaczyć ten film.
Opis z filmwebaRomantyczna Ania bierze udział w reality show ukazującym prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci i wyśmiewającym naiwność kobiet szukających tam ideału.

Moja opinia: Jest to kolejna komedia romantyczna twórców słynnych "Listów do M". Oglądając film świetnie się bawiłam. Świetna obsada najlepszych polskich aktorów, w tym Agnieszka Więdłocha, którą bardzo lubię i Maciej Stuhr. Jeśli jeszcze nie widzieliście tego filmu to polecam, bo ja na pewno jeszcze nie raz obejrzę.


KSIĄŻKI
Mia Sheridan "Bez słów"
Fabuła książki: Archer, obarczony niewypowiedzianym cierpieniem, mieszka w swojej samotni blisko lasu. Jest przekonany, że tylko tyle mu zostało. Do sennego, pobliskiego miasteczka przybywa Bree. Dziewczyna liczy na to, że w końcu odnajdzie rozpaczliwie poszukiwany spokój.
Moja opinia: Do przeczytania książki zbierałam się już od dawna. Dwoje głównych bohaterów Archer i Bree skrywają w sobie tajemnice ze swojej przeszłości. Oboje czują się samotni wśród otaczających ich bliskich i znajomych. Dopiero kiedy przypadkowo Bree wpada na Archera ich losy zaczynają się łączyć. Wiem, że nie należy osądzać książki po okładce, ale to właśnie okładka zachęciła mnie do jej przeczytania ;-)  Według mnie jest to idealna lektura na jesienne i zimowe dni.

A jak minął wasz wrzesień?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

6 komentarze:

  1. I książkę i film znam - obie pozycje mi się podobały :) Wśród piosenek też znalazłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planeta Singli bardzo mi się podobała, jest zupełnie inna niż pozostałe polskie komedie romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Na planecie singli byłam w kinie, podeszłam dość sceptycznie bo polski film ale miło się zaskoczyłam, film był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję sięgnąć po tę książkę, głównie z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam Planetę Singli - nieźle się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O filmach słyszałam, ale książek nie znam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)