Urodowe trendy na jesień zima 2016/2017



Cześć.
Poprzedni post dotyczył trendów modowych, tego co będziemy nosić w sezonie jesień zima 2016/2017. Teraz kolej na trendy urodowe. Tutaj również zrobiłam mini przegląd zaczynając od makijażu poprzez fryzury, a na paznokciach kończąc. Najbardziej cieszą mnie uczesania, a zwłaszcza powrót grzywki, dodatków we włosach oraz moda na fale. Niekoniecznie te w stylu retro, ale lubię gdy moje włosy są lekko pofalowane. Osobiście nie podobają mi się gładkie 'ulizane' fryzury. Natomiast z trendów makijażowych to jestem wierna jednej zasadzie makeup no makeup. Dla mnie zawsze ważniejsza będzie pielęgnacja od kolorówki. Preferuję koreański styl makijażu, który delikatnie podkreśla urodę i nadaje naturalnego blasku cerze.
Warto wspomnieć również o trendach w manicure, których u mnie dawno już nie było. Jesienią królować będą jesienne kolory na paznokciach (czerwony, brązy, czerń), ale nie zabraknie również połysku na paznokciach. Jednak ja preferuję kolory jasne, pastelowe, nudziaki.

MAKIJAŻ
*ciemne usta w kolorze wina
*odważna graficzna kreska
*brokatowy pył
*smokey eyes
*make up no make up inspirowany stylem azjatyckim, czyli wyrównanie kolorytu cery, nadanie jej błysku za pomocą rozświetlacza oraz dziewczęcości za pomocą różu, delikatnie podkreślone rzęsy i usta muśnięte tintem.
*zoom na rzęsy maksymalnie wydłużone, pogrubione, intensywnie czarne i... odrobinę posklejane.

 FRYZURY
*koczek baletnicy
*pozorny nieład we włosach
*grzywka
*retro fale w stylu lat 40. i lat 50.
*biżuteria do włosów
*niski kucyk
*idealnie proste
*zaczesane na gładko
 PAZNOKCIE
*kropki w kontrastowych kolorach
*czerń
*czerwień
*nude i odcienie brązu
*ombre w kolorach jesiennych
*metaliczne srebro i złoto

Jaki trend wam się najbardziej podoba?

4 komentarze

  1. Uwielbiam usta w kolorze wina ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo całe szczęście, że nie odbiega to bardzo od mojego codziennego wyglądu. Chociaż w falowanych włosach wyglądam jakby mnie piorun trzasną, albo owca skrzyżowana z pudlem... Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemne usta w kolorze wina przykuły moją uwagę, w koku i kucyku lubię przebywać, natomiast zdecydowanie moje serce podbiło jesienne ombre na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje rzęsy w takim razie zawsze były tendy bo lubią się sklejać :D jesień zawsze kojarzyła mi się z mocno zaakcentowanymi ustami

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)