Stylizacje wg serialowej Singielki Elki K.


Cześć.
Jak Wam mija poniedziałek? Jako że uwielbiam śledzić losy serialowej Singielki, to postanowiłam stworzyć podobne outfity do jej serialowych stylizacji. Są to przeważnie codzienne zwyklaki, które każda nosi na co dzień i do pracy. Stylizacja 3 i 6 są lekko bardziej eleganckie, z tym że stylizacja ostatnia idealnie nadaje się nie tylko na oficjalną kolację, ale również przyjęcie rodzinne.


Stylizacja 1
Stylizacja na co dzień do pracy. Kurtka bomberka, biały t-shirt, ciemne dżinsy oraz czarne botki i pojemna torba.
stylizacja 01
Stylizacja 2
Typowy casual do pracy. Spodnie boyfriendy zestawione z luźną koszulką, szarym kardiganem oraz zamszowymi botkami. Jako dodatek dodałam skórzany  pasek.
stylizacja 02
Stylizacja 3
Do pracy bądź na spotkanie po pracy ze znajomymi lub przyjacielem. Do długiego trenczu dodałam dżinsową koszulę, czerwoną ołówkową spódnicę oraz szpilki  w kolorze nude i czarna torebka.
stylizacja 03
Stylizacja 4
Do pracy. Luźna stylizacja na co dzień. Do granatowego żakietu wybrałam luźną koszulkę, proste spodnie dżinsowe oraz czarne botki i skórzany pasek.
stylizacja 04
Stylizacja 5
Elegancka mała czarna połączona z płaszczem w kolorze pudrowy róż. Nie trzeba wiele dodatków, aby wyglądać olśniewająco. Wystarczy delikatna biżuteria, klasyczne  czarne szpilki i czarna kopertówka. Koloru dodaje tu płaszcz.
stylizacja 05
Podobają wam się?

6 komentarze

  1. Fajny post, bardzo podoba mi się ten serial.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wstrzeliłaś się w gust serialowej Elki-Singielki idealnie ;) Miałam wrażenie patrząc na każdą z tych stylizacji, że wyjęłaś te ciuchy prosto z jej szafy ;)
    Genialny post i bardzo kreatywny pomysł.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeglądałam zdjęcia gotowych stylizacji Elki, a potem wybierałam podobne produkty na polyvore, a po drugie oglądam serial to też mniej więcej już znam ją, bo poniekąd jesteśmy trochę podobne pod niektórymi względami nie tylko szafa nas łączy ;-)

      Usuń
  3. Jestem wielką fanką tego serialu, więc ciężko by było, gdyby mi się to nie spodobało :D świetne stylizacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)