Sierpień 2016 - podsumowanie



Cześć.
No i oto mamy oficjalnie koniec wakacji. Początek września to również porządki w szafie, chociaż jeszcze ciepłe dni przed nami. Jednak ja już zrobiłam ogólny przegląd w szafie tak jak co pół roku, tak żeby wiedzieć co w tej szafie jest, a co trzeba dokupić. W tym roku marzę, żeby wrzesień minął jak najszybciej, a od października czas może lecieć wolniej do końca roku.
Sierpień był dla mnie udany, chociaż mógłby być lepszy. Od początku roku moim celem było znalezienie pracy, mimo że wysłałam już chyba ze 100 CV, to pracy wciąż brak.
Od lipca rozpoczęłam naukę hiszpańskiego. Codziennie powtarzam słówka i coraz więcej ich już znam. Chcę skupić się również na gramatyce, tak żeby rozumieć zdania i potrafić się komunikować w tym języku. Używam do tego aplikacji duolingo i memrise oraz książek i płyt.
Wakacje to czas leniuchowania i dogadzania sobie różnymi pysznościami. Jednak od teraz postanowiłam wrócić do treningów ze skakanką i ćwiczyć codziennie po 15 minut.

A teraz czas na kulturalne podsumowanie sierpnia....

Muzyka



Ewelina Lisowska - Prosta sprawa
Video może nie jest zbyt udane, ale piosenka szybko wpada w ucho.

Cleo - NOC
Bardzo rytmiczna i taneczna nuta, idealna na zakończenie wakacji.

Selena Gomez - Kill Em With Kindness
Nie jestem fanką Seleny, ale jej nowa piosenka bardzo mi się spodobała.


Filmy


 Polska komedia z plejadą polskich gwiazd. Film przedstawia 7 mężczyzn oraz ich poglądy na temat związków damsko-męskich. Myślę że film warto zobaczyć, chociażby dla zabawnych tekstów czy obsady.
 Studentka, która jest w trakcie pisania swojej pracy magisterskiej zaczyna praktyki w szkole, gdzie zaprzyjaźnia się z dziewczynką, która niedawno straciła matkę. Ta znajomość przypomina dziewczynie jak bardzo podobny los przydarzył się jej kilka lat temu.  Film familijny dla całej rodziny na niedzielne popołudnie. Świetna obsada aktorska.
Animowana bajka dla dzieci oraz dorosłych, o tym jak Judy Hops jako pierwszy królik zatrudniony w policji oraz Nick Bajer, czyli cwany lis łączą siły, aby rozwiązać pewną kryminalną zagadkę. Film obfituje w zabawne sytuacje, dzięki którym dobra zabawa podczas oglądania gwarantowana.
 Donnie Darko to nastolatek, który ma zaburzenia osobowości, spotyka tajemniczą postać w kostiumie królika o imieniu Frank, która zaczyna manipulować jego życiem. Ciekawa historia, momentami mroczna i straszna. Film warto obejrzeć. 
"Sąsiedzi 2" to kontynuacja pierwszej części, z tym że tym razem Mac i Kelly muszą uporać się ze stowarzyszeniem sióstr, które mocno imprezują i jak się potem okazuje są jeszcze gorsze od poprzedniego bractwa. Z pomocą przychodzi im Teddy. Znakomita komedia ze świetną obsadą aktorską. Dobry film na wieczór.

Książki

Minęło już 1,5 roku od śmierci Willa. Rodzice Willa się rozwiedli. Natomiast Lou nadal nie może znaleźć sobie miejsca po śmierci Willa. Za namową ojca idzie na spotkania grupy wsparcia dla osób, które są w podobnej sytuacji jak ona. Wychodząc z jednego takiego spotkania poznaje przystojnego ratownika medycznego Sama i zaczyna się z nim spotykać. Pewnego dnia do mieszkania Lou wpada młoda dziewczyna i mówi, że jest córką Willa.  Lou zastanawia się jak to w ogóle jest możliwe, żeby Will miał córkę i dlaczego jej o tym nie powiedział. O tym jak skończy się książka musicie przekonać się sami, a wtedy dowiecie się jak zmieni życie Lou owa tajemnicza dziewczyna. Książkę czyta się z przyjemnością, więc jest idealna na jesienne wieczory.

Sophia Amoruso to szefowa marki Nasty Gal. W książce "#Szefowa Najseksowniejszy prezes świata"  opowiada swoją historię oraz jak rozwijał się jej internetowy biznes modowy.  Książka jest kopalnią tekstów motywacyjnych jak zostać tytułową "szefową" i osiągnąć sukces w życiu. W książce znajdziecie również porady jak napisać dobre CV i list motywacyjny.

Jak minęły wasze wakacje?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Piosenkę Seleny także ostatnio polubiłam. Film "7 rzeczy..." znam i bardzo lubię, "Love under the stars" muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisowskiej nie trawię, Cleo też w sumie nie, ale przyznam że NOC przypadła mi do gustu tak w miarę - na tyle ile mogła :D
    7 rzeczy też widziałam w sierpniu chyba bodajże, sąsiedzi widziałam 1 i żałosne jak dla mnie więc 2 pewnie nie obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie. Też lubię piosenki Cleo. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sąsiedzi mi się średnio podobali :-) ale mimo wszystko może skuszę się na II.
    Miłosc pod gwiazdami, za to super :-)
    A "7 rzeczy' mam w planach obejrzec :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwierzogród to rewelacyjny film, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Selena również przypadła mi do gustu, serię 'Sąsiadów' uwielbiam, to bez gadania, a do "Love under the stars' się przymierzałam i chyba obejrzę. Powodzenia w ćwiczeniach na skakance :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierzogród rewelacyjna bajka, zajmuje u mnie drugiej miejsce zaraz za Zaplątanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenkę Eweliny i Seleny często słucham. Zwierzogród to zdecydowanie świetny film :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)