Back to school with Shein.com


Cześć.
Zrobiłam mały przegląd nowości w popularnym wśród internautek sklepie z ciuchami shein.com Poniżej możecie zobaczyć wybrane przeze mnie propozycje idealne do szkoły i nie tylko. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.





zajrzyj tutaj jakie promocje są aktualnie na shein.com


EDIT
W sieci znalazłam ciekawy blog bardzo fajnej dziewczyny, która świetnie pisze. Na jej blogu znajdziecie porady jak się zmotywować, jak walczyć ze stresem, a także kilka pomysłów na zdrowe posiłki, w tym chipsy i frytki.  https://blondgirlofficial.blogspot.com

4 komentarze

  1. Army girl najlepsze ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju dziękuję <3 Jestem wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio podobają mi się koszulowe sukienki a ta z shein jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)