nowości w moim sklepie



Cześć.
Bluzy to obowiązkowy must have w sezonie jesień i zima, kiedy dni stają się krótsze, a wieczory chłodne. Specjalnie na tę okazję przygotowałam kilka gotowych produktów w moim sklepie na cupsellu.pl Mam nadzieję, że moje napisy wam się spodobają, a jeżeli macie jakieś własne propozycje to napiszcie o nich w komentarzu lub bezpośrednio do mnie na maila.




Oprócz tego przygotowałam także kubki i plecaki. Plecaki są dostępne wersji małej i dużej. Są idealne nie tylko do szkoły, ale również na fitness, siłownię czy na zakupy.

aby zobaczyć więcej produktów

1 komentarze

  1. Świetne jest to, że można stworzyć własne wzory i napisy, widziałam że wiele osób tak robi, może kiedyś też się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)