letnie inspiracje



Cześć.
Ostatni miesiąc wakacji, ostatnie chwile luzu i ostatni czas, aby złapać promienie słońca. Potem przyjdzie jesień, gdzie z szafy będziemy musieli wyciągać swetry, kurtki.  Poniżej przygotowałam na polyvore trzy propozycje na letnie outfity: z ogrodniczkami, z szmizjerką i z sukienką na ramiączkach. Mam nadzieję, że stylizacje wam się spodobają ;)

Outfit I
Ogrodniczki w roli głównej połączyłam z bluzką hiszpanką. Do tego wygodne trampki, plecak-worek i można ruszać w miasto lub na wycieczkę za miasto.
lato
Outfit II
Brąz to ulubiony kolor kobiet podczas wakacji. Tutaj połączyłam szmizjerkę z sandałami i dodatkami w stylu boho.
boho style
Outfit III
Róż to ulubiony kolor małych dziewczynek, ale nie tylko. Od czasu do czasu można poczuć się jak mała dziewczynka i założyć różowe akcenty w postaci koszuli, butów, olularów bądź etui na telefon.
pink
Która stylizacja podoba wam się najbardziej?
ps. przypominam o trwającym konkursie;-)

16 komentarze

  1. MAm identyczny zegarek jak na pierwszym zestawie. Kupiony na allegro. Ładnie się prezentuje ale muszę ostrzec przyszłe posiadaczki przed bardzo łatwo matowiejącym łańcuszkiem :) Ale za taką cenę nic dziwnego. (bodajże 30 złotych)

    http://pisanezyciem.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest z rosegal.com, bo tak wskazuje link na polyvore za ok 12 zł ;)

      Usuń
  2. Świetne stylizację. :)
    Mi najbardziej podoba się pierwsza. :)
    Ja osobiście na lato wolę zwiewne sukienki. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawy, numer 2 jest w moim stylu :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście najbardziej do gustu przypadł mi pierwszy zestaw, aczkolwiek wszystkie zestawy są świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe stylizacje! Pierwsza jest moją ulubioną! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy zestaw założyłabym dzisiaj z dużą ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga propozycja zdecydowanie bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja, ponieważ przede wszystkim jest wygodna, a także dobrze się prezentuje - swobodnie i dziewczęco. Zdecydowanie mój typ.
    Dodam jeszcze, że bardzo spodobał mi się Twój blog. A od strony wizualnej przyciągnęły mnie te cudowne grafiki. Świetnie to wygląda.
    Pozdrawiam, Denim!

    OdpowiedzUsuń
  9. wybrałaś bardzo fajne rzeczy do zaprezentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje, numer 1 podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfity są super, idealnie pasują do mojego stylu.
    Przy okazji mam do Ciebie wielką prośbę.
    Mogłabyś zajrzeć na mojego bloga i przeczytać ostatniego posta?
    Chciałabym, aby to, co tam napisałam, dotarło do jak największej liczby osób.
    Mam nadzieję, że Ty również w jakiś sposób zareagujesz-na blogu albo chociaż w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka hiszpanka skradła moje serce. Jutro poszukuję na wyprzedażach, może jeszcze się uda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy, ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)