Vivre c'est vieillir rien de plus



Vivre c'est  vieillir rien de plus - Życie to nic więcej niż starzenie się.
Cześć.
Starość to rzecz, której nie da się uniknąć. Nie ważne co byśmy robili, wcześniej czy później ona nadejdzie dla każdego.
Wieczne piękno nie istnieje. Kosmetyki, których używamy na co dzień nie ukryją naszego wieku, a tym bardziej nie pomogą nam ryzykowne zabiegi chirurgiczne, które tak naprawdę nam szkodzą niż pomagają. Zamiast po czterdziestce popadać w obsesję wiecznej młodości, można pogodzić się ze swoim wiekiem i znaleźć naturalny sposób na zachowanie piękna, elegancji i radości życia.

Po czterdziestce żadna kobieta nie jest młoda, ale w każdym wieku może być uwodzicielska. 
(Coco Chanel)

Francuzki do procesu starzenia podchodzą na luzie. Czym jest starzenie się na luzie?
Można to streścić słowami: "Widzę się w lustrze taką, jaka jestem. Jestem z tym pogodzona i akceptuję siebie, ale zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby panować nad swoim wyglądem. Nie będę się przejmowała tym, co myślą inni. Będę dbała o siebie i oto, by wyglądać tak dobrze, jak to możliwe, i nie będę ukrywać się przed światem."
We Francji czas płynie tak samo jak wszędzie, ale Francuzki wiedzą, jak mu się nie poddawać.
Autorka bestsellera "Francuzki nie tyją" Mireille Guiliano w swojej kolejnej książce pt:"Francuzki nie potrzebują liftingu" przedstawia sekrety piękna i radości życia w każdym wieku.  Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak odżywiają się Francuzki, jakie stosują zabiegi pielęgnacyjne oraz jakich kosmetyków używają. Poznasz technikę oddychania przeponą i nauczysz się relaksować głęboko i skutecznie. Dowiesz się jak spalać kalorie lekko, przyjemnie i prawie bez wysiłku po czterdziestce, a przede wszystkim zyskać pozytywne nastawienie do własnego wyglądu i wieku.
Najważniejsze pytania na jakie należy odpowiedzieć przed samą sobą po skończeniu czterdziestego roku życia to:
1. Czy wyglądam najlepiej, jak to możliwe w moim wieku?
2. Jaki mam stosunek do tego, że się starzeję?
3. Czy mam satysfakcjonujące relacje z ludźmi?
4. Czy mój styl ubierania się pasuje do mojego wieku i do mnie?
5. Dlaczego chcę sobie zrobić lifting?
6. Czy moja fryzura jest odpowiednia dla mojego kształtu twarzy i tego, kim jestem dzisiaj?
7. Czy wystatczająco dużo się ruszam na tym etapie życia?
8. Jak układam sobie relacje z jedzeniem?
9. Czy jestem przygotowana na okres po menopauzie?
10. Czym jest dla mnie przyjemność?

Wydawnictwo Znak przygotowało rabat na wspomnianą tutaj książkę. Jeżeli jesteście zainteresowani to serdecznie wam polecam tę książkę jako prezent dla mamy, babci bądź dla samej siebie.
35% rabatu na książkę "Francuzki nie potrzebują liftingu" Guiliano Mireille
Kod rabatowy: francuzki


Show-biznes jest w większości nastawiony na młodość. Co jakiś czas można usłyszeć o nowej wschodzącej młodej aktorce. Jednak w tłumie młodych aktorek i znanych dam wyróżniają się także nieco starsze dojrzałe kobiety.
Przykłady dojrzałych kobiet, które nie przejmują się tym ile mają lat, a mimo to wyglądają zachwycająco i młodo.

1. Catherine Deneuve 2. Meryl Streep 3. Miucci Prady 
4. Sophia Loren 5. Yoko Ono 6. Helen Mirren
7. Królowa Elżbieta II 8. Hilary Clinton
9. Michelle Obama 10. Angela Merkel

6 komentarze

  1. I to bardzo do mnie trafia! Kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki, lubię od czasu do czasu takie luźne pozycje. Jak będę miała okazję to sobie kiedyś przeczytam. Grunt to pozytywne nastawienie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się fajna. Jednak starzeć trzeba się z godnością, a nie wraz z operacjami plastycznymi na każde urodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o tym jest ta książka, starzeniu się na luzie, bez liftingu ;)

      Usuń
  4. Kobiety, które się starzeją i zaczynają się tym przejmować tracą poczucie własnej kobiecości stają się smutne, zmartwione, często zaniedbują się. Tłumaczą sobie, że operacje znów przywrócą młody wygląd. Natomiast te panie, które z pokorą przyjmują upływający czas i nadal cieszą się życiem i są świadome swojej atrakcyjności, pozostają piękne :) Poradnik będzie świetnym prezentem na urodziny mojej znajomej :)

    Zapraszam :) http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, poruszyłaś dobrą kwestię :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)