"Moje podwójne życie" Konkurs DDOB



Cześć.
Portal ddob.com oraz firma Neffos ogłosili konkurs-wyzwanie dla blogerów, w którym należy opisać swoje ukryte pasje, zainteresowania, talenty. Posiadanie pasji czasami wiąże się z tym, że trzeba ją pogodzić z rzeczywistym życiem, czyli prowadzenie podwójnego życia. Jeżeli i Ty masz jakieś ukryte zainteresowania, o którym nikt z twojej rodziny, znajomych nie ma pojęcia, to ten konkurs jest również dla ciebie. Nie ważne czy blogujesz, gotujesz, rysujesz.  Życie bez pasji byłoby nudne. Myślę, że z tym stwierdzeniem każdy się ze mną zgodzi. W życiu trzeba mieć jakiś cel i dążyć do realizacji swoich marzeń. Marzenia są po to, aby je spełniać. Jednak aby marzenia się spełniły nie wystarczy spisać je na kartce i czekać aż same się spełnią, bo marzenia same się nie zrealizują. Należy wypunktować wszystkie swoje plany i sposób w jaki chcemy je ziścić i je realizować. Na końcu będziemy mieć ogromną satysfakcję z osiągniętego sukcesu i motywację do dalszego działania. Jeżeli jedno marzenie uda ci się zrealizować, to masz duże szanse, że kolejne i następne marzenia też uda ci się zrealizować.

Wracając do tematu podwójnego życia to długo myślałam o czym tu napisać. Jednak przypomniało mi się pewne zdanie, które gdzieś przeczytałam w sieci "Kto czyta książki, ten żyje podwójnie". A moją wielką pasją oprócz blogowania są właśnie książki. Co daje czytanie książek w czasach, kiedy czytelnictwo nie jest na najwyższym poziomie, ponieważ niestety większość ludzi woli obejrzeć film lub poserfować w sieci. Niestety mało osób czyta książki. Jednak ja zaliczam się do mniejszości, która lubi usiąść na łóżku czy fotelu z książką i zagłębić się w inny świat. Patrząc na kolejne kłótnie polityków aż chce się uciec do innego świata, gdzie zamiast wojny jest spokój.
Jeszcze innym z powodów, dla których lubię czytać są cytaty. Te najlepsze zawsze zapisuję sobie w zeszycie. Cytaty z książek zawsze pomagają mi kiedy mam gorszy dzień, wtedy je czytam i od razu mam większą motywację do działania. Oto poniżej moje ulubione:

Cytaty z 'Hopeless' Colleen Hoover:
"Jedną z rzeczy, za które kocham książki, jest to, że dzieli się w nich ludzkie losy na rozdziały. To niesamowite, ponieważ nie można tego zrobić w prawdziwym życiu. [..] Niezależnie od tego, co się dzieje, życie toczy się dalej, czy ci się to podoba, czy nie, i nigdy nie możesz pozwolić sobie na to, żeby się zatrzymać i po prostu złapać oddech."

"Nie będę życzyć sobie idealnego życia. Rzeczy, które przewracają cię w życiu są testami, zmuszają cię do wybrania pomiędzy poddaniem się i leżeniem na ziemi, a otarciem kurzu i powstaniem jeszcze wyżej niż stałeś zanim zostałeś przewrócony. Wybieram stanie wyżej."

" Od teraz, gdy będę się czegoś bała, spróbuję pomyśleć o niebie, a ono być może pozwoli mi się znów uśmiechnąć, ponieważ niezależnie od wszystkiego będzie piękne."

Cytat z 'Maybe Someday' Colleen Hoover
"Czasami potrzebujemy takich dni, żeby spojrzeć z właściwej perspektywy na te dobre."

Cytaty z 'Przypadki Callie i Kaydena' Jessica Sorensen
"Czerp z dnia pełnymi garściami, złap go za rogi i spraw, by stał się taki, jak zechcesz."

"Niesamowite, że rzeczy na zawsze zapadające w pamięć chciałoby się zapomnieć, a te, których kurczowo się trzymasz, ulatują niczym piasek na wietrze."

"W trakcie naszej egzystencji pojawia się ten jedyny przypadek, który zbliża nas do siebie i przez chwilę nasze serca biją tym samym rytmem."

Cytat z 'Papierowe miasta' John Green
"Zawsze wydawało mi się absurdalne, że ludzie chcą się z kimś zadawać tylko dlatego, iż ten ktoś jest ładny. To jakby wybierać płatki śniadaniowe ze względu na kolor, a nie na smak. […] Ale nie jestem ładna, nie z bliska, w każdym razie. Na ogół im bardziej ludzie się do mnie zbliżają, tym mniej staję się dla nich atrakcyjna."

Moją inną pasją już nieco zapomnianą jest rysowanie. Rysowanie działa na mnie podobnie jak czytanie, bo również potrzebna jest cisza, aby się skupić.

A jakie są wasze ukryte pasje?

szczegóły konkursu tutaj
miło będzie jeśli dasz lajka dla mojego konkursowego postu tutaj

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

2 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać - robię to od okołu 8 lat. Czytanie przenosi mnie w inny świat, poszerza moje horyzonty, wzbogaca mój słownik o nowe słowa, pozwala mi doskonalić moje pisarskie umiejętności. W sumie rozumiem ludzie, którzy wolą poświecić swój czas innej pasji niż czytaniu. Nie widzę w sensu w tym, aby ktoś robił coś, co do niego do końca nie przemawia. Warto próbować, czytać coś od czasu do czasu, ale myślę, że jest wiele innych wartościowych rzeczy, które można robić.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasja jest sport, ale także uwielbiam czytać książki :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)