Liebster Award



Cześć.
Ponad miesiąc temu zostałam nominowana do tagu Liebster Award przez Kobieta (Nie)idealna, której bardzo dziękuję za nominację ;* Szkoda, że tak późno odpowiadam na pytania, ale jakoś tak wyszło.
U mnie wakacje mijają spokojne. Raz słońce i upał, raz deszcz. Na razie upały trochę ustąpiły, więc jest dobrze. Może niebawem wybiorę się na wycieczkę rowerem.

Pytania od Sylwii:
1. Co w życiu Cię inspiruje?
Inspiracje są wokół nas, wystarczy tylko dobrze się rozejrzeć. Mnie inspiruje życie, muzyka, książki.
2.  Cytat, który towarzyszy Ci w życiu?
"Zaufaj sobie, bądź zawsze sobą i myśl, że jesteś wystarczająco dobra taka, jaka jesteś. Chłopcy przychodzą i odchodzą. Najważniejsze, że jest się pewnym siebie."
3. Co cenisz w innych ludziach?
Szczerość i uczciwość to dwie cechy, które cenię u innych. Szkoda tylko, że są to rzadko spotykane cechy u ludzi.
4.  Kogo w życiu podziwiasz i za co?
W życiu podziwiam osoby starsze, które dożyły razem wspólnie okrągłego stażu małżeńskiego oraz za to, że nadal są aktywne i chcą być, uczyć się nowych rzeczy. Osobiście sama chciałabym doczekać swojej starości z bliską sercu mi osobą.
5.  Gdybyś mogła cofnąć czas co byś zmieniła?
Myślę, że parę rzeczy bym zmieniła, ale czasu nie da się cofnąć. Ewentualne błędy zawsze można naprawić za drugim i kolejnym razem. W końcu człowiek uczy się na własnych błędach.
6. Masz 3 życzenia jakie by one były?
Mam, ale nie powiem, bo się nie spełnią ;-)
7.  Co sprawia, że czujesz się spełniona?
Świadomość, że mam bliskich znajomych, na których mogę liczyć.
8.  Czy z miłości jesteś w stanie zrobić wszystko?
Myślę, że tak, ale to zależy również jaka to miłość i do kogo.
9.  Czy warto poświęcać się w życiu dla innych osób?
Warto pomagać i wspierać najbliższe osoby, ale czasami dobrze jest być egoistką w pozytywnym znaczeniu tego słowa i zrobić coś dla siebie.
10.  Wygrywasz na loterii dużą sumę pieniędzy, co z nimi robisz?
Połowę oddałabym na cele charytatywne, a resztę wpłaciłabym na konto i żyłabym normalnie jak dotychczas. Nie jestem rozrzutna i nie potrzebuję dużych pieniędzy do szczęścia.
11. Czy ludzie powinni rozpamiętywać przeszłość?
Moim zdaniem przeszłości nie można rozpamiętywać, bo można przegapić coś naprawdę fajnego co dzieje się tu i teraz. O przeszłości nie zapomnimy tak łatwo, ale nie warto żyć przeszłością. Dobrze jest zrobić sobie listę planów na przyszłość i próbować je realizować krok po kroku.


Jak wam się podobają moje odpowiedzi?
Jak spędzacie wakacje?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

5 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi. Bardzo dojrzałe, zwłaszcza z tą loterią :) Dużo osób pewnie by zaczęło pieniądze wydawać bez opamiętania, ale... Nie wygramy - nie zobaczymy, jak to będzie u nas :) Z kolei bardzo mi się podoba ten cytat w drugiej odpowiedzi. Jest bardzo prawdziwy i żyję zgodnie z podobną zasadą. Ważne, żeby akceptować siebie i robić coś dla siebie (ćwiczenia, czysta dieta), a nie dla kogoś :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym wygrała na loterii to zafundowałabym sobie wycieczkę po USA bo to takie moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikogo nie nominowałam, ale jeśli chcesz to możesz odpowiedzieć na powyższe pytania ;)

      Usuń
  3. Wspaniały blog! Widać, że włożyłaś w niego wiele pracy! Pozdrawiam :D

    Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo ciekawe odpowiedzi, widać mądrość z Twojej wypowiedzi. Przede mną właściwie ostatnie dni sesji, a już za niecałe 3 tygodnie wyjazd do Gdyni, także nic tylko czekać! Pozdrawiam i udanych wakacji życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)