letnie wyprzedaże w shein



Cześć.
Lipiec to ostatni moment, aby pomyśleć jeszcze o wakacyjnych zakupach. Prognozy długoterminowe zapowiadają, że podobno w sierpniu mają wrócić upały. Podczas upałów dobrze jest nosić coś luźnego, nie opinającego. Kombinezony jednoczęściowe może są wygodne, ale mało praktyczne zwłaszcza w niektórych sytuacjach. Alternatywą dla nich są dwuczęściowe komplety, które nie tylko są wygodne, modne, ale i praktyczne. Moim zdaniem idealne na letnie dni zarówno na plażę jak i w mieście. Poniżej przygotowałam 4 komplety dwuczęściowe, które znajdziecie na shein.com Dodatkowo polecam zapoznać się z aktualną ofertą wyprzedażową na shein.com, bo mają naprawdę fajne rzeczy za niewygórowane ceny.

klik                                     klik
klik                                        klik
Podobają wam się?

 klik                                 klik
 klik                                       klik
klik                                          klik

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

6 komentarze:

  1. Uwielbiam wyprzedaże tym bardziej, że na wakacje wybieram się w sierpniu i we wrześniu. Właśnie w tym okresie są najkorzystniejsze oferty w sklepach :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, masz rację ostatni gwizdek na wakacyjne zakupy, został ostatni miesiąc, bo nie wiadomo jaka pogoda będzie we wrześniu. Uwielbiam kostiumy dwuczęściowe, jednoczęściowe to naprawdę kłopot ;) poklikałam!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te bluzki bez ramion :D
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawy. Jeszcze nie zamawiałam nic z chińskich sklepów. Upolowałam w tym miesiącu fajne dżinsy i daję spokój z zakupami do września :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuchy! Zwłaszcza pierwsza i ostatnia propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dłuższego czasu marzę o sukience maxi, ale jestem skrzatem (160cm wzrostu), więc znalezienie JAKIEJKOLWIEK sensownej kiecki to cud, niestety.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)