skuteczny i tani sposób na naukę języka obcego




Cześć.
Pierwszy dzień lata wypada 20 czerwca, w tym dniu mamy również najdłuższy dzień w roku. Za kilka dni większość z nas rozpocznie wakacje. Niektórzy spędzą wakacje nad morzem, w górach lub nad jeziorem. Wśród nas są również osoby, które spędzą wakacje w domu. Niezależnie od powodów, z jakich zostajemy w domu, wakacje w mieście mogą być atrakcyjne.
W weekendy możemy wybrać się na wycieczkę rowerową za miasto i urządzić sobie piknik na świeżym powietrzu. Na pikniku możemy robić wszystko, ale głównie chcemy odpocząć po ciężkim tygodniu pracy. Na piknik możemy zabrać ulubioną książkę, muzykę, a nawet laptopa, na którym możemy obejrzeć ulubiony film na świeżym powietrzu.
Jednym ze sposobów co można robić w wakacje jest nauka języka obcego. Wakacje to idealny moment, aby nauczyć się czegoś nowego. 
Dzięki aplikacji duolingo możliwa jest nauka języka angielskiego od podstaw aż do poziomu zaawansowanego. Niestety ta aplikacja ma jedną wadę. Dla osób polskojęzycznych dostępny jest tylko język angielski, dlatego polecam zacząć naukę właśnie od niego.
Dzięki aplikacji duolingo nauczycie się zarówno podstawowych słówek, jak i tych bardziej zaawansowanych, prawidłowej budowy zdań w języku angielskim, gramatyki oraz prawidłowej wymowy, dzięki wbudowanemu mikrofonowi.
Znajomość języków obcych w dzisiejszych czasach to podstawa. Bez nich ani rusz. Znajomość biegła jednego języka już nie wystarczy, dzisiaj pracodawcy wymagają minimum 2-3 języków obcych, dlatego warto uczyć się języków. Istnieje wiele metod nauki języka obcego. Jednak najlepszą metodą jest komunikacja z drugim człowiekiem, czyli tzw. metoda bezpośrednia. Możemy uczyć się z książek, tabletów czy smartfonów, ale nic nam to nie da, jeżeli nie będziemy potrafili swojej wiedzy teoretycznej wykorzystać w praktyce w codziennych sytuacjach.
Ja już trochę podszlifowałam swój angielski, więc rozpoczęłam naukę języka hiszpańskiego, którego chciałam się nauczyć od dawna.

Jakie znacie języki obce?

Jakie macie plany na wakacje?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Osobiście używałam tego programu i mogę powiedzieć, że faktycznie jest on użyteczny i pomaga w nauce języka angielskiego! Szczerze mogę go również polecić. Co do języków obcych, najlepiej posługuję się angielskim, choć znane są mi również delikatne podstawy z niemieckiego oraz francuskiego. A wakacje zaczynam sesją.. Choć później będzie już dużo milej - wraz z chłopakiem wyjeżdżamy do Gdyni! Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planów na wakacje niestety nie mam, a zaczęłam je już w tą sobotę, zdając ostatni egzamin w sesji ! <3
    W sumie dobry pomysł podszlifować swój angielski :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie -> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. We wakacje postanowiłam podszlifować swój angielski, no i niemiecki. Słyszałam, że hiszpański jest łatwym do nauki językiem, można wiedzieć w jaki sposób się go uczysz? :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez duolingo, może byłoby prościej gdy była możliwość uczenia się z polskiego na hiszpański, ale nie ma takiej opcji, ale jakoś daję radę ;)

      Usuń
  4. Ja angielskiego nauczyłam się dzięki oglądaniom filmów po angielsku i filmikom na YT, teraz uwielbiam ten język :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbowałam, ale nic nie rozumiałam, chociaż w serialach i filmach są jeszcze gesty, więc o wiele łatwiej niż na YT ;)

      Usuń
  5. Świetny i niezwykle przydatny wpis! :)
    Jeśli chodzi o język angielski to uczęszczam na dodatkowe zajęcia, w domu dosyć sporo czasu poświęcam na jego naukę i dodatkowo jeszcze oglądam filmy oraz seriale w tym języku.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam apki duolingo, ale krótko. Teraz wolę oglądać filmiki na YT dotyczące nauki angielskiego oraz filmy z napisami angielskimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę aplikację :) Fajna jest także Memrise. Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się podszkolić trochę język angielski i francuski.
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)