Dobierz stylizację do zegarka



Cześć.

Zegarek to obowiązkowy dodatek do każdej mojej stylizacji. Po prostu jedni sprawdzają godzinę w telefonie, a ja należę do osób, które lubią minimalistyczną biżuterię.  Dzisiaj zegarki już nie są takie jak dawniej. Świadczy o tym bogata oferta sklepu z zegarkami TechTime. Serdecznie polecam zajrzeć na ich stronę. Jeśli szukasz pomysłu na prezent dla mamy, taty, dziewczyny bądź chłopaka, to idealnym i praktycznym prezentem będzie zegarek. W asortymencie TechTime -  sklepu internetowego znajdują się zegarki na każdą okazję, o czym świadczą skomponowane przeze mnie poniższe stylizacje.

Na co dzień 
Do luźnej stylizacji złożonej z bluzy rozpinanej z kapturem, topu, dżinsów i obuwia sportowego wybrałam pastelowy zegarek z podświetlaną tarczą, wodoszczelny, uniwersalny, z dużymi cyframi. Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych.
cena zegarka 89 zł link do zegarka
set 00001

Na randkę
Na oficjalne wyjścia bądź na co dzień do pracy dobrałam elegancki zegarek ozdobiony kryształkami svarowskiego na pasku ze skóry naturalnej. Taki zegarek będzie również idealnym prezentem dla każdej eleganckiej kobiety. Dostępnych jest aż 6 modeli.
cena zegarka 85 zł link do zegarka
00002

Na siłownię/fitness
Dla osób bardzo aktywnych polecam wielofunkcyjny i wodoszczelny zegarek sportowy dostępny w 4 wersjach kolorystycznych.
cena zegarka 89 zł link do zegarka
00003

Nosicie zegarki do codziennych stylizacji?

4 komentarze

  1. Ja lubię zegarki , chociaż od pewnego czasu w nich nie chodzę :)
    dorota-z.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek to u mnie podstawa, choć czasem zdarza mi się go nie założyć. Ten drugi jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja do zegarka ? a ja zawsze myślałam że zegarek do stylizacji :)
    kiedyś nie wyobrażałam sobie życia bez zegarka a teraz totalnie nie jest mi potrzebny do życia :) ale od czasu do czasu lubię założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem! Ja swój zegarek ściągam tylko pod prysznic ;)No i może czasami do zdjęć na bloga :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)