Wiosenny TAG DDOB



Cześć.
Wiosna to jedna z moich ulubionych pór roku. Niedawno na portalu DDOB pojawił się nowy tag, który wam dzisiaj prezentuję z moimi odpowiedziami. Zapraszam do śledzenia mnie w serwisie ddob.com

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?
Myślę, że każdy czas jest dobry na zmiany, wystarczy chcieć i znaleźć motywację, aby je zrealizować. Jednak moim zdaniem Nowy rok jest dobry, aby spisać swoje plany, a na wiosnę zacząć je realizować, a w międzyczasie szukać potrzebnej motywacji.
2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?
Wszyscy wiemy, że przyroda rodzi się na nowo do życia na wiosnę, trawa zaczyna się robić zielona, kwiaty kwitną itp. Widząc jak przyroda budzi się do życia na nowo, to i w nas wzrasta większa chęć i motywacja, aby coś zrobić ze swoim życiem.
3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?
Dla mnie hitem na wiosnę zawsze będą pastele, motyw kwiatowy na ubraniach oraz dżins.
4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?
Oczywiście! Praktycznie przeprowadzam je przed każdym nowym sezonem, czyli 4 razy w roku. Co innego nosi się zimą, a co innego latem, wiosną i jesienią.
5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku?
Nie przypominam sobie nic szczególnego w tej chwili.
6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)
Wakacje kojarzą mi się z czasem wolnym. Mogę robić wtedy rzeczy, na które rzadko mam czas w inne dni. Zapach, który kojarzy mi się z wakacjami to zapach morskiej bryzy, a najpiękniejsze widoki wakacyjne to plaże, jeziora, szlaki górskie.


7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze?
Moim zdaniem podstawowa wiedza o fotografii jest potrzebna, chyba że prowadzisz bloga pisanego bez zdjęć. Jeżeli dodajesz do postu zdjęcia, to dobrze, żeby były wyraźne, nie za ciemne, jasne. Myślę, że to wystarczy, aby blog wyglądał perfekcyjnie, ale najważniejszy moim zdaniem jest jednak tekst, ponieważ ja wolę również przeczytać notkę (nie za długą, ale dobrze by było coś napisać). Pisząc tekst warto pamiętać o ortografii i interpunkcji oraz o poprawnej polszczyźnie.
8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?
Z przyrody, ogółem z życia, a także z internetu: z weheartit, pinterest ;-)
9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami?
Moja szafa składa się z uniwersalnych rzeczy m.in. takich jak dżinsy, koszula w kratę, kilka t-shirtów, a od niedawna szara skórzana kurtka.
10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę?
Mam taki jeden cel, ale nie mogę zdradzić szczegółów. Jestem już prawie na półmetku, więc wkrótce wam powiem. (p.s. nie ma to nic wspólnego z odchudzaniem)
11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote?
Szczerze mówiąc to mi osobiście nie podobają się. Sama siebie nie widzę w tego typu spodniach. Wolę klasyczne spodnie z prostymi nogawkami.

12. Jakie plany na wakacje 2016? :)
Nie mam jeszcze planów na tegoroczne wakacje.

Podobał wam się tag i moje odpowiedzi?
Zachęcam do zrobienia powyższego tagu u siebie na blogu ;-)

4 komentarze

  1. Ojj ta piosenka zawsze kojarzy mi się z wakacjami :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka moja! :D Ja do tych spodni nie jestem przekonana :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka wakacji i chyba długo nie wyjdzie z mody (przynajmniej u mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka idealna do pory roku :D A jeśli chodzi o spodnie, to są nawet w moim guście, ale niestety na mnie okropnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)