Trendy: fryzury wiosna - lato 2016


Cześć.
Przyszedł Maj, a z nim sezon na przyjęcia komunijne, weselne itp. Na tak wielkie uroczystości wypada jakoś ułożyć specjalnie włosy, aby wyglądały ładnie i naturalnie. Przygotowałam wam skróconą wersję proponowanych fryzur prosto z wybiegów mody, które znajdziecie na stronie elle.pl Link u dołu strony.
Ku mojej wielkiej uciesze dalej modne są grzywki, delikatne fale, ale i również ozdoby na włosy, czyli opaski, które w ostatnim czasie polubiłam i z przyjemnością noszę.


Delikatne fale
Lekko pofalowane, karbowane włosy idealnie pasują każdej dziewczynie.

 Niedbałe ułożenie niczym potargane przez wiatr
Fryzury wiatrem ułożone również nadal są w modzie, więc nie ma co się martwić, że przez dwie godziny męczyłaś się nad fryzurą, a po 5 minutach wyglądasz jak czarownica ;-)
 Opaski, chusty, wszelkie ozdoby do włosów
Zarówno na rozpuszczone jak i na spięte włosy można założyć delikatną bądź bardziej zdobioną opaskę na włosy albo chustę.
 Warkocze, warkoczyki
Czym byłoby by lato bez plecionek na włosach? Warkocze są hitem każdego lata.
 Zakręcony kok
Tradycyjny, niedbały koczek odchodzi w niepamięć. Teraz należy starannie doprecyzować i mocno zakręcić go.

Jakie jest wasze ulubione uczesanie na lato?

źródło zdjęć elle.pl

9 komentarze

  1. Hmmm...fajne fryzurki ale mi najbardziej odpowiadają standardowe uczesania .Kucyk , warkoczyk czy rozpuszczone włosy są moimi ulubionymi fryzurami .Ale nie mówię , że te są brzydkie :)

    Zapraszam do mnie :
    thedorotha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne fale są idealne na każdą okazję :) Ostatnio moim numerem jeden są również bokserskie warkoczyki :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga:
    http://www.coconeyla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna za oknami się nam rozkręca, więc wianki z kwiatów powinny coraz częściej gościć na naszych głowach ;) Lubię założyć wianek do moich rozpuszczonych włosów. Albo ładną wstążeczkę na końcu warkoczyka.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie patrzę na to co modne, a na to w czym się sobie podobam i czy mi wygodnie, a najczęściej rozpuszczone i moje naturalne loki ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo, najczęściej pozostawiam rozpuszczone włosy, mam lekkie fale i na to delikatna opaska, nie przepadam za bardzo zdobionymi opaskami z dużymi kwiatami :)

      Usuń
  5. Fajne te fryzury, bardzo naturalne.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te koki to dla mnie porażka. Najlepsze są warkocze, czy właśnie fryzury z chustami albo naturalne loki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazdroszczę WSZYSTKIM dziewcyznom którym pasują upięte włosy i odsłonięta buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też próbowałam z wysokim kokiem, ale dziwnie się czułam ;-)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)