Must Have Summer



Cześć.
Do wakacji coraz bliżej. Postanowiłam stworzyć letni must have, do którego użyłam produktów ze sklepu internetowego shein.com Hitem bieżącego sezonu są odkryte ramiona oraz wiązane bluzki. Każdego lata dominuje styl marynarski, czyli paski, kolor biały i dżins. Wychodząc na zewnątrz nie zapominajmy o obowiązkowym nakryciu głowy oraz okularach przeciwsłonecznych.
Dla ceniących wygodę polecam komfortowy kombinezon w wersji codziennej oraz wyjściowej.

 klik * klik * klik * klik * klik * klik * klik * klik
klik * klik
kombinezon szary * kombinezon czerwony
 Dodatki
torba1 * torba2 * torba3 * czapka1 * czapka2 * kapelusz * okulary1 * okulary2

Podoba wam się coś?

7 komentarze

  1. Kombinezon w stylu sportowym jest genialny.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę doczekać się lata. Trochę poklikałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka w paski jest po prostu fenomenalna!

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły u mnie na blogu
    http://ladonnamodernaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i super stylizacje i miejsca. Zapraszam również do zajrzenia do mnie :) <3
    BLOG KINGY

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)