Kwiecień, maj 2016 - podsumowanie


Cześć.
Maj to piękny czas, jeśli chodzi o przyrodę, ale dla maturzystów to wielki stres przed maturą. Jednak maj zbliża się ku końcowi, matury już za nami, następna za rok. To czas, aby podsumować moje dwa ostatnie miesiące pod względem filmowym, muzycznym i papierowym, bo i jedna książka się dzisiaj pojawi. No cóż ostatnio jakoś nie miałam czasu na czytanie, ale myślę w przyszłym miesiącu się poprawię, a w wakacje znowu będą książki górą.
Zacznę tradycyjnie od muzyki ;-)

Muzyka

Michał Szpak - Color of your life
Piosenka, która reprezentowała nasz kraj na konkursie Eurowizji 2016. Moim zdaniem Michał miał duże szanse na wygraną, a wyszło jak zwykle.

Felipe Santos - Olvidarte
Słuchałam tej piosenki od dawna, ale dopiero niedawno dowiedziałam się kto ją wykonuje.

Cleo - Wolę być
Cleo ma świetny głos i jej piosenki bardzo szybko wpadają w ucho.

Jennifer Lopez - Ain't Your Mama
W tym przypadku oprócz piosenki, również teledysk jest genialny.

 Filmy, seriale

Tutaj naprawdę sporo propozycji, trochę dramatu, odrobina komedii, a na koniec mój ulubiony serial. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, aby umilić sobie wieczór.
Inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opowieść o niezwykłej miłości dwójki młodych ludzi balansujących na granicy życia i śmierci, miłości i szaleństwa. To opowieść o niezwykłym uczuciu, dojrzewaniu i poszukiwaniu własnej tożsamości. O miłości silniejszej niż strach. O tym, że warto kochać tak, jakby jutra miało nie być. Film powstał na kanwie wydarzeń z życia Magdy Prokopowicz – założycielki Fundacji Rak'n'Roll.
Po śmieci żony Dick Kelly zabiera swojego wnuka Jasona, który ma niebawem się ożenić, na przejażdżkę po Florydzie. Bardzo nietypowa komedia pokoleniowa, która ukazuje jak bardzo wnuk różni się od swojego dziadka. Po negatywnych recenzjach tego filmu myślałam, że będzie gorzej, ale wg mojej opinii myślę, że warto było obejrzeć. Z chęcią obejrzę jeszcze raz z lektorem.
Kontynuacja pierwszej części Listów do M. Po 4 latach Ci sami bohaterowie borykają się z kolejnymi problemami. Przeciętna polska komedia z plejadą polskich aktorów. Oglądałam ją poza okresem bożonarodzeniowym i myślę, że lepiej obejrzeć ją podczas świąt. 
Gdy samotna i mająca złą passę kelnerka, Molly (Alexis Bledel), poznaje przystojnego Gusa (Zachary Levi) jest przekonana, że w końcu znalazła odpowiedniego mężczyznę. Jednak Gus wydaje się być rozkojarzony i zaabsorbowany. Okazuje się, że od kiedy mężczyzna cierpi z powodu tętniaka mózgu, stracił pamięć krótkotrwałą. Każdego dnia jego życie zaczyna się na nowo. Codziennie gdy widzi Molly usiłuje przypomnieć sobie kim ona jest i zakochać się w niej na nowo.
Adam Jones (Bradley Cooper) to charyzmatyczny szef kuchni, który w młodym wieku zyskał rozgłos jako guru paryskich restauratorów. Podążał własną ścieżką i tworzył intrygujące połączenia smaków. Nie udźwignął jednak ciężaru sławy, zniknął z pierwszych stron gazet i rozpłynął się w powietrzu. Teraz, wolny od wszelkich uzależnień, próbuje swoich sił w sercu kulinarnego Londynu. Gromadzi doborową załogę, by stworzyć najlepszą restaurację na świecie. Czy, kierując grupą utalentowanych ekscentryków, zdoła wspiąć się na kulinarny Olimp? Czy uczucie do pięknej Helene (Sienna Miller) nie przeszkodzi mu w zdobyciu upragnionej, trzeciej gwiazdki Michelin?

Pięcioletni Jack od urodzenia mieszka z mamą w niewielkim pomieszczeniu, które nazywają pokojem. Chłopiec nie zdaje sobie sprawy, że istnieje świat na zewnątrz. Dramat jaki spotkał matkę chłopca jest niewyobrażalny. W obawie przed złym światem opowiada chłopcu, że cały świat to jest tylko jeden pokój. Jednak w 5 urodziny Jack dowiaduje się prawdy i dzięki planowi mamy wydostaje się na zewnątrz. Naprawdę wzruszający momentami film, warto obejrzeć.

Serial Young&Hungry opowiada historię młodej dziewczyny pracującej jako szef kuchni u młodego, bogatego biznesmena. W trzecim sezonie po wielu nieudanych próbach Gabi i Josh w końcu zostają parą. W serialu występuje wiele zabawnych wątków, dlatego warto obejrzeć ten serial od pierwszego sezonu, a ogląda się go szybko, ponieważ jeden odcinek trwa zaledwie 20 minut.

Książki


Brittainy C. Cherry Kochając Pana Danielsa.
Kto pamięta książkę Collen Hooveer "Pułapka uczuć", temu na pewno przypadnie do gustu i ta pozycja.
To historia wielkiej miłości. Takiej, która zdarza się wtedy, gdy na swojej drodze spotkasz prawdziwą bratnią duszę. Mężczyznę, którego śmieszy to, co bawi ciebie. Mężczyznę, który mówi to, co sama chcesz powiedzieć, który myśli jak ty. Ta historia to nie tylko opowieść o miłości. Opowiada także o rodzinie. O stracie. O byciu żywym. Jest pełna bólu, ale także pełna śmiechu.


6 komentarze

  1. Piosenki w większości nie w moim guście, chociaż tą 2 jakbym znała z jakiegoś filmu :) Przyjemna.. :)
    Filmy znam w większości i podobały mi się jeden mniej 2 bardziej ale ogólnie warte obejrzenia. Tylko pokój muszę koniecznie zobaczyć :) Książkę uwielbiam! :)
    Brakowało mi Twojej opinii tutaj, bo opisy można znaleść na filmweb czy lubimyczytać :) Także liczę następnym razem na coś od Cb - fajnie byłoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą drugą wcześniej dodałam video z fragmentami 3MSC, ale teraz znalazłam oryginalny teledysk ;)

      Usuń
  2. świetne piosenki :) Lopez <3 na listach do m2 byłam w kinie, reszty jeszcze nie oglądałam, chciałam obejrzeć 'chemia'

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety przez polityczną ustawkę... Michał miałby inaczej ogromne szanse na zwycięstwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chemię i Listy do M. 2 znam, pierwszy przypadł mi do gustu, chociaż miałam wrażenie, że szybko minął i historia była tak dość ogólnie opowiedziana, aczkolwiek podobał mi się. Druga część Listów z kolei trochę mnie zawiodła, jedynka była o wiele lepsza, na dwójce byłam w kinie na początku grudnia i nie nastroił mnie jakoś świątecznie, a wręcz trochę mnie zdołował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz zdaję sobie sprawę z tego, jak jestem zapracowana. Nic z tego nie oglądałam (a słyszałam)!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)