Romwe: Summer Wishlist 2016



Cześć.
Przygotowałam dzisiaj dla was kolaże z wybranymi produktami znanego wśród blogerek i nie tylko sklepu internetowego Romwe. Jest to jeden z chińskich sklepów wirtualnych, który posiada szeroki asortyment, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jakość produktów jest bardzo dobra, a ceny nie są wygórowane, przystępne dla każdego. Codziennie dostarczana jest nowa dostawa.
Shop for Daily New at Romwe.com

Ja lubię delikatną biżuterię. Preferuję naszyjniki, bransoletki i kolczyki. Pierścionków w ogóle nie noszę.


Okulary przeciwsłoneczne to niezbędny atrybut latem. Wybierając się na zakupy, do pracy, do szkoły bądź na spotkanie ze znajomymi potrzebujemy torebki, która pomieści wszystkie kobiece akcesoria, a przy okazji będzie świetnym dodatkiem do stylizacji. 

Sukienka to atrybut kobiecości. Latem rzadko wkładamy swetry, ale zdarzają się wyjątkowe sytuacje, że nawet latem może powiać chłodnym powietrzem. Z tej przyczyny wyróżniłam swetrowe sukienki z wykończeniem koronkowym. Powiedzcie czy wam się podobają. 

Podoba wam się coś?

4 komentarze

  1. Romwe to jeden z moich ulubionych sklepów, nigdy się na nich nie zawiodłam :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatki są fenomenalne!Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka jak dla syreny jest cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, super wishlist, sama mam taką zrobią z rzeczami które chciałabym zakupic. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)