pomysł na prezenty z okazji Dnia Matki



Cześć.
Za miesiąc będziemy obchodzić ważne święto wszystkich kobiet, które zostały matkami. Rola matki w życiu każdego człowieka jest bardzo ważna. To ona od najmłodszych lat dba o swoje dziecko, czasem nie dosypia, stawia rozwój dziecka nad własną samorealizacją, dlatego warto pamiętać o niej nie tylko w dniu jej święta, ale cały rok.
Nie trzeba wydawać fortuny, aby podziękować mamie za to, że była, jest i będzie zawsze w naszym sercu. Liczy się drobny gest, sama pamięć i obecność nas przy niej. Prezentem mogą być kwiaty, laurka, ale na prezent możemy podarować mamie coś pięknego jak biżuteria czy torebka bądź etui na telefon/klucze. Wszystko zależy od nas i co nasza mama lubi.

Kod na biżuterię: MOMJEWELS60 Kończy się 8 maja br.
Kod na torebki -45%: FASHIONMOM Kończy się 8 maja br.

Macie już prezent dla mamy na Dzień Matki?

9 komentarze

  1. Fajne pomysły na prezent dla mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również myślałam o zakupie jakiegoś fajnego naszyjnika dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla mamy co roku wybieram perfumy lub jakas swieczke zapachową..plus tradycyjnie kwiatek!


    mvrcelia.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria jest bardzo fajnym pomysłem :)
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z biżuterią trzeba uważać, bo nie zawsze trafimy w gust mamy :) A im jesteśmy starsi, tym jest trudniej, tak zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja własnie zastanawiam się co podaruję mamie;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne gadżety i propozycje prezentów. Ostatnia torebka mistrzostwo. Przydałaby mi się taka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj kupuję jakieś kwiaty doniczkowe do domu, bo moja mama bardzo je lubi :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)