I love Spring Tag




Cześć.
Dawno nie było żadnego tagu na blogu. Postanowiłam odświeżyć wiosenny tag, który kiedyś robiłam, ale to było na początku mojego blogowania, więc kilka odpowiedzi się zmieniły.

Co kojarzy Ci się z wiosną? Dlaczego wiosna jest Twoją ulubioną porą roku?
Niezmiennie wiosna jest wciąż moją ulubioną porą roku. Głównie dlatego, że mam urodziny na wiosnę, lubię wiosenną przerwę świąteczną oraz weekend majowy. Wiosną przyroda budzi się do życia. Na sam widok budzącej się do życia przyrody chce się żyć. Wtedy też układam nowe plany treningowe.
Z wiosną kojarzy mi się kwitnące kwiaty na drzewach i w trawie (patrz poniższe zdjęcie), które czuć również w powietrzu i to jest mój ulubiony zapach wiosny.

Ulubiony wiosenny kwiatek?
Moje ulubione wiosenne kwiaty to tulipany.

Ulubiony sport na wiosnę?
Wiosną lubię spacery długie i krótkie, skakanka oraz jazda na rowerze.

Twoje ulubione kolory na wiosnę?
Pastele. Mięta, niebieski, żółty, pomarańczowy.
Ulubiony wiosenny zestaw ciuchów?
Prosty zwyklak składający się z topu, dżinsów, trampki, szara skórzana kurtka, torby z frędzlami, zegarka, okulary przeciwsłoneczne i delikatnego wisiorka.
spring set


Ulubione perfumy na wiosnę?  
Niezmiennie od pory roku preferuję delikatne kwiatowe lekkie orzeźwiające zapachy.
Nowością w mojej kosmetyczce jest nowy zapach C-thru Pure Illusion o zapachu białych kwiatów, w tym jaśminu.

Ulubiony wiosenny dodatek ?
Opaska do włosów oraz czapka z daszkiem.

Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej? (Makijaż, moda, cokolwiek!)
W makijażu to lubię makeup no makeup, który jest aktualnie na topie. Natomiast w modzie lubię paski, dżins, frędzle.
Ulubiony wiosenny lakier do paznokci?
Mięta i pastelowy pomarańcz oraz odżywka z wibo, która dobrze utrwala lakier. Jeśli chodzi o odżywienie paznokci to raczej słabo sobie radzi.

Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Tutaj miałam problem w wyborem, ale postawiłam na babylips oraz balsam do ust z miodem.

Czy robisz wiosenne porządki?
Oczywiście! Robię porządki w szafie, w ubraniach, a także w kosmetykach.
Piosenka, którą ostatnio często słuchasz? 
W ostatnim czasie najczęściej odsłuchiwaną piosenką jest 'Lustra' w wykonaniu Natalii Szroeder.

Masz jakieś plany na Majówkę?  
Nie mam specjalnych planów na Majówkę. Pełen spontan ;-)


A wy jakie macie plany na Majówkę?

5 komentarze

  1. Mnie się marzy wyjazd do Poznania albo Wrocławia na majówkę :) A z wiosennych kwiatów uwielbiam stokrotki, bez i piwonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie wiosnę bo pięknie kwitną kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, a zdjęcia kwiatów boskie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. tulipany to i moje ulubione kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)