dobierz strój kąpielowy do swojej figury


Cześć.
Początek kwietnia to idealny moment, aby poszukać nowego stroju, który będziemy nosić latem na plaży. Co roku zmieniają się trendy w kolorach, wzorach i fasonach kostiumów kąpielowych. Najważniejsze jest, aby dobrać strój idealnie do naszej sylwetki. Dla przypomnienia kiedyś pisałam już o tym post zajrzyj tutaj.

JEDNOCZĘŚCIOWE
Osoby, które chcą ukryć brzuszek i boczki powinny wybrać jednoczęściowe stroje kąpielowe. Wybór wzoru i koloru to kwestia gustu, kto co lubi. Jedni lubią jednokolorowe, a inni bardziej wzorzyste. Do takiego stroju można również założyć szorty, pareo, aby ukryć masywne uda.

TANKINI
Góra bardziej zabudowa niż dół. Opcja dla kobiet z problematyczną górą, w tym wąskie lub szerokie ramiona, fałdki na brzuchu.

BIKINI
Ta opcja jest dla kobiet z idealną sylwetką, ponieważ bikini odsłania najwięcej ciała.
MONOKINI
Przy tym typie stroju żadne boczki i fałdy na brzuchu nie ujdą na sucho.
COVER UP
Idealnym uzupełnieniem stroju kąpielowego podczas beach party są różnego typu koronkowe narzuty, chusty lub koszulki XXL. 

Macie już upatrzony strój kąpielowy na lato 2016?

ps. polecam wam również sklep internetowy FASHIONMIA, gdzie także znajdziecie duży wybór nie tylko strojów na lato :-)
Chic swimwear from $9.39 in Fashionmia! Shop Now!
Charming Women's Clothing Up to 90% Off at Fashionmia

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Zawsze mam wielki problem ze strojami kąpielowymi. Wszystko wygląda źle, ale mam nadzieję, że w tym roku w końcu coś znajdę! A twój post napewno bardzo mi pomógł :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, aż muszę się wybrać do sklepu po nowy strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten strój a'la Triangl jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę w tym roku sobie sprawić jakiś strój kąpielowy, jednak ze względu na mój biust muszę wszystko mierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam wypatrzonego , na razie muszę schudnąć haha :D
    http://loffia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarodziejka z Księżyca jest super! Zawsze stawiałam na bardziej stonowane odcienie, ale w tym sezonie może w końcu zaszaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku nigdzie nie wyjeżdżam, więc problem z kupnem stroju mam z głowy. Za to w tamtym roku szukałam stroju i bylo to bardzo męczące zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi najbardziej podobają się te pierwsze one sa chyba od Deep Trip czy nie? Mają tam bardzo podobne i np. taki właśnie w stylu marynarskiej dziewczyny albo babeczki z kremem *_* ja ostatnio oglądałam je na https://showroom.pl i naprawde mi wpadły w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymienione stroje pochodzą ze sklepu beautifulhalo.com, link masz w poście ;-)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)