Co znajduje się w mojej kosmetyczce?


 Cześć.
Jak wam mija niedziela?
Dzisiaj przygotowałam kosmetyczny post o nazwie co znajduje się w mojej kosmetyczce. Nie jest tego dużo, ale dla mnie wystarczająco. W każdej damskiej torebce zazwyczaj znajduje się kosmetyczka, a w niej niezbędne akcesoria. W mojej znajdziecie m.in. lusterko, pomadki do ust, szczotkę do włosów, tusz do rzęs, korektor w sztyfcie, podkład oraz krem na dzień. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się na zdjęciu:
 O dwóch nowościach chciałam wam trochę więcej opowiedzieć, a mianowicie korektorze Isany i kremie na dzień Ziaja z serii liście manuka. Zacznę od korektora w sztyfcie Isany. Na wygląd przypomina szminkę. Sposób nakładania jest prosty, wystarczy palcem nałożyć na miejsce, które wymaga ukrycia (wypryski, zaczerwienienia lub cienie pod oczami). Pod wpływem działania korektora wypryski zostają wysuszone wygojone, a cienie pod oczami są niewidoczne.
Drugi produkt, który kilka dni temu kupiłam to krem na dzień Ziaja z serii liście manuka. To ostatni produkt, z tej serii jaki miałam. Miałam już żel, żel z peelingiem, tonik, pastę oraz krem na noc. Muszę przyznać, że seria oczyszczanie liście manuka idealnie sprawdza się na mojej cerze, która jest mieszana, ale miałam pisać o kremie na dzień, więc przechodzę do rzeczy.  Krem na dzień ma działanie nawilżające, korygujące i ściągające, a dodatkowo posiada filtry UVA/UVB. Po nałożeniu krem szybko wtapia się w skórę, jest idealny pod makijaż. Twarz jest jednocześnie matowa i nawilżona. Można zaryzykować określenie chok chok, czyli promienna i zdrowa.

Napiszcie w komentarzach, co znajduje się w waszych kosmetyczkach?


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

4 komentarze:

  1. Pomadka, lekki krem, krem bb, tusz i puder to taka podstawa. Nie miałam żadnego z tych produktów. O tej Ziaji dużo czytałam ale jednak się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys tez uzywalam tego korektora, przypadl mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej kosmetyczce znajdują się kosmetyki, których urzywam najczęściej. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to co potrzebuje, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)