TOP SPRING/SUMMER OUTFIT'S



Cześć.
Kolejna porcja modowych inspiracji na nadchodzący sezon. Mam nadzieję, że i tym razem przypadną wam do gustu moje propozycje. I nie zapomnijcie poklikać w linki w tym poście. Jeżeli chcecie śledzić na bieżąco tworzenie moich stylizacji na polyvore, to zapraszam tutaj.


TOTAL LOOK
W pierwszej wersji połączyłam elegancką sukienkę do połowy ud ze spodniami! To dość odważne połączenie jak czytałam w Joy'u. Jednak ja w takiej wersji bym siebie widziała. Z resztą częściej noszę spodnie niż sukienki, więc takie rozwiązanie jest idealne dla mnie ;-) Druga stylizacja to pastelowa w kolorze beżowym.
biała sukienka tutaj
beżowy płaszcz tutaj
total look
SUMMER LOOK
Typowo letni look: szorty, t-shirt zawiązany w supeł, koszula w kratę wiązana w pasie, trampki albo kowbojki, torebka albo plecak. I można ruszać w miasto :)
koszula czerwona krata tutaj
koszula czarna krata tutaj
t-shirt mickey mouse tutaj
t-shirt tutaj
szorty jasne tutaj
szorty ciemne tutaj
summer look

BLACK LOOK
Pierwszą stylizację rozjaśniłam szarościami w postaci sweterka i botków na koturnie. W drugiej dominuje skóra, czyli coś dla rockowych dziewczyn.
swetrowa narzuta tutaj
długa koszula tutaj
ramoneska tutaj
koszula tutaj
black look
DENIM LOOK
Dżins najlepiej wygląda w stylizacjach casual, codziennych, bo jest wygodny w noszeniu. Hitem tego lata będą odkryte ramiona, więc wykorzystałam to w poniższych propozycjach. 
sukienka denim tutaj
sukienka biała tutaj
beżowa kurtka tutaj
denim look
GLOSSY RED
Ostatnia stylizacja to dość odważne połączenie dżinsowej sukienki z błyszczącą kurtką i czerwonymi dodatkami.
kurtka tutaj
sukienka tutaj
glossy red


Który look podoba wam się najbardziej?


nowości na shein.com klikniesz?

13 komentarze

  1. denim look najlepszy,
    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, super post, podoba mi się stylizcja, 2 i 3, uwielbiam superstary pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycję. Czarny look podoba mi się najbardziej.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna ta jeansowa sukienka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post ;) zapraszam do siebie : werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuszki i buty ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Black look chyba mi najbardziej przypada do gustu :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Glossy red! A ta sukienka boho z pierwszej stylizacji - marzenie! Jest przecudowna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze koniecznie mieć ten jasny kardigan *.*
    zapraszam --->http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moim numerem jeden są szarości i czernie w każdej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się te zestawy, szczególnie ten pierwszy aczkolwiek reszta też jest ok :) Chociaż sukienka z przedostatniego zestawu jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)