Marzec 2016 - podsumowanie


Cześć.
Święta święta i po świętach. Święta wielkanocne były wyjątkowe, bo zima tym razem nie zaskoczyła, wręcz przeciwnie pogoda była wiosenna. Świeciło słońce, momentami występowało lekkie zachmurzenie. Przyznaję, że zaliczam święta do udanych. Klimat świąt wielkanocnych jest trochę inny niż klimat świąt bożonarodzeniowych. Przerwa jest krótsza, ale i tak odpoczęłam trochę.
A Wam jak minęły święta wielkanocne?
Koniec marca to czas, aby podsumować go muzycznie i filmowo. Wyjątkowo nie będzie żadnej pozycji książkowej, bo nie skończyłam jeszcze czytać żadnej rozpoczętej. Zacznę tradycyjnie od muzyki :)

MUZYKA
Czego warto posłuchać?


Dawid Podsiadło - W dobrą stronę
Naprawdę fajna nutka, kilka razy słyszałam ją w radio, szybko wpada w ucho :)

Łukasz Zagrobelny - Gdy jesteś tu
Najnowsza piosenka, od niedawna puszczana w radio, miła i przyjemna w słuchaniu :)

Adam Fidusiewicz jako Łobuzy - Ona czuje we mnie piniądz
To już kolejna piąta edycja TTBZ, w każdej są mega świetne występy. Postanowiłam wyróżnić jeden z aktualnej edycji, gdzie Adam Fidusiewicz wcielił się w wokalistę disco polo.
Lubicie program TTBZ?


FILMY
Co warto zobaczyć?
 Hugh Glass szuka zemsty na ludziach, którzy zostawili go poważnie rannego po ataku niedźwiedzia. Film "Zjawa" dostał aż 3 Oscary dla najlepszego aktora głównego (Leo diCaprio), reżysera i zdjęcia. "Zjawa" łączy dwa gatunki filmowe western i dramat. Naprawdę warto zobaczyć. Początkowo myślałam, że będzie nudny film, ale pod tym kątem się rozczarowałam. Znakomita kreacja roli Leo diCaprio. Moim zdaniem zasłużenie dostał długo wyczekiwanego Oscara. Oprócz tego zdjęcia i role pozostałych aktorów również były świetne.
 "Spotlight" to film również nagrodzony 2 Oscarami jako najlepszy film i oryginalny scenariusz, który oparty jest na faktach rzeczywistych. Bostoński dziennik wpada na trop wielkiego pedofilskiego skandalu w Kościele rzymskokatolickim. Sama nie wiem co mam powiedzieć, bo uważam się za osobę wierzącą. Jednak nawiązując do filmu muszę powiedzieć, że film był bardzo dobry. Polecam obejrzeć.
 Historia kariery wojskowej i życia osobistego Chrisa Kyle'a, który zyskał sławę najlepszego snajpera w historii elitarnej jednostki Navy SEALs. Początkowo film mnie trochę nudził. Dopiero za drugim razem udało mi się obejrzeć do końca. Polecam ten film wszystkim wielbicielom kina Eastwooda, bo tylko jego wierni fani zrozumieją sens w tym filmie. Ja nie jestem fanką filmów wojennych, ale muszę przyznać że zarówno zdjęcia, dobór aktorów i montaż dźwięku jest znakomity.
Dziennikarka ekonomiczna popada w kłopoty finansowe z powodu swojego uzależnienia od zakupów. Lekka komedia romantyczna, którą ogląda się szybko w porównaniu z powyższą pozycją.


A jak Wam minął marzec?

7 komentarze

  1. Dawida bardzo lubię :) W dobrą stronę spodobało mi się jak większość jego piosenek - chociaż teraz słucham namiętnie pastempomat i foresta jego :)
    Z filmów znam Snajpera - mnie też początek odrobinę nudził, ale ogólnie podobał się - wart obejrzenia. Lubię też aktora grającego główną rolę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko dla Bradleya obejrzałam ten film do końca ;)

      Usuń
  2. Obejrzałaś "Zjawę" ??? Ja nie byłam w stanie... głupi i strasznie przereklamowany film. Nie rozumiem tego szału wokół tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podobał, nawet nie odczułam że trwał 2 godziny w porównaniu ze Snajperem, na którym przeglądałam neta w telefonie ;-)

      Usuń
  3. Filmy mnie ciekawią nie widziałam żadnego, ciekawi mnie ten Spotlight.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toczyłam się ze śmiechu przy tym występie Fidusiewicza, fantastyczny :D generalnie kocham ten program :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z filmów mogę jeszcze polecić "Marsjanin" - ciekawy :) A święta minęły zdecydowanie ZA SZYBKO!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)