V-day Outfit


Cześć.
Post miał ukazać się wczoraj, ale jakoś nie umiałam zebrać słów w całość. Wczoraj zakochani mieli swoje święto zwane walentynki. Jako singielka z wyboru obchodziłam to święto na swój własny sposób.  Jak będąc singlem przetrwać walentynki? Jestem żywym przykładem, że da się. Co robić w walentynki samemu? 
1. czytać książkę - nic tak nie uprzyjemnia dnia jak ciekawa lektura, najlepiej romans ;-)
2. kawa + ciastko - każdy powód jest dobry, aby osłodzić sobie dzień.
3. film - najlepiej komedia romantyczna albo po prostu komedia, przy której można się uśmiechnąć :)
4. spacer albo kino - nawet jeżeli jesteś sama wyjdź z domu, nie przejmując się że obok spacerują zakochane pary, po prostu nie zwracaj na to uwagi; rozejrzyj się dookoła a nóż zobaczysz jakiegoś drugiego samotnego singla, który nie wie co ze sobą zrobić.
To tylko garść przykładów jak spędzić walentynki będąc singlem, bo sposobów jest  tyle ile singli na świecie, a tych jest nie mało.
Będąc singielką nie spędziłam całego dnia w łóżku z paczką chusteczek. Nie zamartwiałam się, że jestem sama. Cieszyłam się niezależnością i wolnością, póki ją jeszcze mam :)
Mój walentynkowy outfit składał się z czerwonej sznurowanej koszuli od shein.com oraz białych spodni które kupiłam jakiś czas temu w lidlu. Jakiś czas temu zamówiłam sobie ze strony etuo.pl case do mojego telefonu. Chciałam z ratlerkiem i tygrysem, ale tego pierwszego już nie było w magazynie, więc otrzymałam jedno z tygrysem. Etuo.pl posiada wiele modeli pokrowców i etui na smartfony i tablety. Polecam zajrzeć na ich stronkę. Mam pytanie ma ktoś z was LG Joy?
bluzka - tutaj
etui z tygrysem -  tutaj 
Wczoraj było święto zakochanych, a dzisiaj jest dzień singla. Kto dzisiaj świętował?

4 komentarze

  1. Paulina Zienkiewicz15.02.2016, 21:36

    Dla mnie poniedziałek był po prostu kolejnym miłym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to po prostu dzień jak każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że uwielbiasz tygrysy :) Etui mi się podoba :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio jakoś podobają mi się printy zwierzęce ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)