przegląd trendów wiosna - lato 2016


Cześć.
Za kilka tygodni przyjdzie wiosna. Projektanci mody z dużym wyprzedzeniem projektują swoje nowe kolekcje. Obecnie pracują już nad sezonem jesień 2016 i zima 2016/17. Niedawno miały miejsce pokazy mody podczas Tygodni Mody między innymi w Paryżu, Mediolanie, Londynie i Nowym Jorku. Trendy w modzie zmieniają się i powracają, więc nie zawsze warto brać je dosłownie na poważnie. Jednak dobrze jest wiedzieć, co w trawie piszczy, a zwłaszcza jak się ma bloga modowego. Ja jestem wierna od lat swojemu własnemu stylowi, którego nie zamierzam zmieniać pod wpływem trendów jednego sezonu. Jednocześnie lubię przejrzeć wszelkie nowinki i a cóż mi się coś spodoba ;-) Poniższe trendy podzieliłam na kilka grup: kolory, style, tkaniny, detale i wzory. 


KOLORY
Niebieski
 Żółty
 Żółty vs. pomarańcz
 Pomarańczowy
 Blac&White
 Total black
 Total white


STYLE
Lata 90.
 Latynoskie klimaty
 Retro
 Romantyzm
Garnitury
 Komplety

WZORY
Kwiaty
Paski, pasy

TKANINA
Denim
 Satyna


DETALE
Dekolty w kształt litery V
 Odkryte ramiona
 Wstążki, kokardy
Rękawy XXL
Asymetria
Błysk, połysk

zdjęcia zapożyczone ze strony lamode

Jak oceniacie nadchodzący sezon, co przypadło Wam do gustu, a czemu powiecie zdecydowane nie?

12 komentarze

  1. rewelacyjne podsumowanie trendów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula Cierpiak02.02.2016, 20:56

    Hej! Świetne podsumowanie. Osobiście jestem fanką dekoltów V, błyszczących detali i stylu lat '90 oraz retro :D Zawsze staram się przemycić w stylizacjach coś z tych rzeczy :D Buziaki!:*
    http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mój faworyt to all black <3
    Zresztą całe życie tak chodzę haha :D Cieszę się, że to trend :D

    Pozdrawiam!

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanna Wickowska04.02.2016, 22:30

    Ja także uwielbiam swój styl, ale staram się inspirować nowościami. Najbardziej mnie interesuja stylizacje czarno, białe, total black i białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się total black i white :) Odkryte ramionka też mogą być, jednak te latynoskie kroje zupełnie nie dla minie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja staram się przemycić jakiś drobny akcent koloru do moich czarnych stylizacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. iluminacjekonwersacje.blogspot08.02.2016, 22:33

    http://lamode.info/z-wybiegu/articles/trendy_wiosna_lato_2016.html
    to kto dzielił na grupy te trendy??

    OdpowiedzUsuń
  8. na stronie lamode jest misz masz, ja zapożyczyłam tylko zdjęcia i posegregowałam na kolory, wzory i detale, style :0

    OdpowiedzUsuń
  9. iluminacjekonwersacje.blogspot09.02.2016, 19:46

    a gdzie źródło zdjęć i projektów? gdzie odnośnik do strony z której coś 'zapożyczamy'? wiesz, takie strony mają swoich prawników, zwróć n to uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)