pomysły na prezenty walentynkowe


Cześć.
Luty to miesiąc zakochanych, ponieważ na witrynach sklepowych aż roi się od wszelkich serc, serduszek walentynkowych. Walentynki to komercyjne święto, które podobnie jak Halloween przywędrowało do nas zza oceanu. Nie mam nic przeciwko walentynkom w ogóle, to jednak cały ten szum związany z komercjalizacją Walentynek trochę mi przeszkadza.  Miłość to nie jest coś na jeden dzień bądź noc, bo kochać należy 365 dni w roku. 

Dla niej
Sprawdzonym prezentem na Walentynki dla kobiety są kwiaty i czekoladki bądź pluszak i perfumy. Dla miłośniczek fotografii dobrym prezentem może być różowy aparat fuji instax mini 8, dzięki któremu może uwiecznić każdą chwilę spędzoną z partnerem lub znajomymi. Dla zmarźlucha dobrym prezentem będą czapka, szalik i rękawiczki bądź kubek termiczny, z którego zawsze będzie mogła napić się ciepłego napoju. Dla wielbicielki książek dobrą pozycją może być saga Grey.

Dla niego
Idealnym prezentem na Walentynki dla mężczyzny będzie zestaw do pielęgnacji tj. kosmetyki do golenia, dezodoranty, perfumy, itp. Sprawdzonym prezentem może być również portfel lub klips do banknotów. Jeżeli Twój mężczyzna wiecznie gubi klucze, to kup mu lokalizator do kluczy, to bardzo przydatne urządzenie, które ułatwia znalezienie zagubionej rzeczy w domu.  Dobrym prezentem dla eleganckiego mężczyzny mogą być oryginalne spinki do mankietów np. w kształcie kufla piwa.

Dla niej i dla niego
Ogólnym prezentem mogą być oryginalne kubki z napisem lub podwójne zakochane kubeczki. Sprawdzonym prezentem, zwłaszcza na Walentynki, jest bielizna.


A Wy co sądzicie o Walentynkach?

5 komentarze

  1. Ciekawe propozycje, ale jakoś tak nie przepadam za świętowaniem Walentynek. Miłość powinna być na co dzień, a nie od święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że kubek to najlepszy pomysł :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o walentynki, to nie mam nic przeciwko, chociaż ja patrzę na to troszkę inaczej. Pamiętam wtedy o wszystkich których kocham, niezależnie od formy miłości, ale wielkie świętowanie nie jest dla mnie :).

    A Instax marzy mi się od dawna <3



    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Zienkiewicz07.02.2016, 18:08

    Ja zawsze mojemu lubemu kupuję śmieszne bokserki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swojemu chłopakowi kupiłam kubek:) ten aparacik to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)