Common White Girl Tag


Cześć.
Dawno nie robiłam żadnego tagu na blogu, więc dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na pytania popularnego w sieci tagu o nazwie "common white girl". W tym tygodniu czeka mnie napisanie jeszcze dwóch postów, w tym podsumowanie lutego. A Wam jak mija zaczęty nowy tydzień?
Pytania i moje odpowiedzi:
1. Ulubiony napój z Starbucksa?
Piłam raz tylko czekoladę, więc mam ograniczony wybór. Była pyszna, ale za taką cenę to raczej nie mogło być inaczej :)
2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
do 30 minut ;-)
3. Ile selfie robisz dziennie?
Nie lubię robić sobie zdjęć, wolę robić je innym. Od czasu do czasu robię sobie zdjęcia, raz  w tygodniu, ale nie zawsze je publikuję w social mediach. Robię je dla siebie, a nie dla innych.
4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie?
Instagram mam od roku, Trochę się tego nazbierało. Zdjęć mam niecałe 100, a obserwatorów ok. 20, a to dlatego że nie zależy mi na ilości obserwatorów. Sama decyduję kogo dodaję do obserwujących mnie.
5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos?
Nie.
6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Oczywiście. Piorę, a potem znowu ubieram. Nie rozumiem ludzi, którzy kupują daną rzecz na jeden raz czy sezon.
7. Czy jesteś rasistką?
Nie.
8. Ile masz tweetów?
Nie mam twittera.
9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
Instagram.
10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
w domu. słucham muzyki, czytam, odwiedzam i przeglądam blogi, sprawdzam e-maile.
11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Nie mam ulubionego youtubera. Rzadko oglądam filmiki, częściej słucham muzyki.
12. Jak często malujesz paznokcie?
Rzadko. Mija tydzień, a nawet miesiąc, a ja nie mam pomalowanych paznokci :)
13. Jesteś zakupoholiczką?
Tak. Nie ukrywajmy każda (każdy) ma tę wadę. Jednak są sposoby, jak utrzymać swój zakupoholizm, aby nie popaść w finansowe kłopoty. Może zrobię o tym post jeśli chcecie :)
14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny".
Raz. Oglądałam drugą część, ale już zapomniałam jak się skończyło. Będę musiała nadrobić zaległości filmowe :)
15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Pojęcie "dużo" dla każdego oznacza co innego. Ja uważam, że mam umiarkowaną ilość ciuchów. Wolę mieć więcej wolnego miejsca w szafie niż ciuchów, w których już nie chodzę. Stawiam na minimalizm.
16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Czasami. Jeżeli sama wykonam jakąś potrawę, to chcę podzielić się przepisem, aby inni również mogli ją sobie zrobić.
17. Robisz makijaż codziennie?
Nie. W makijażu również stawiam na minimalizm. Mniej znaczy więcej.
18. Jakie są twoje oceny w szkole?
Kiedy chodziłam do szkoły bywało różnie, raz na górze, raz na dole, ale tak już jest i trzeba się z tym pogodzić, że nie we wszystkim jest się najlepszym.
19. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Na co dzień nic nie robię z włosami, noszę rozpuszczone, ewentualnie zakładam opaskę. Czasami zaplatam warkocze lub małe warkoczyki i spinam z tyłu głowy.
20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie. W dni 'lazy day' nie wyglądam wyjściowo.

Podobał wam się tag? Jak wy odpowiedzielibyście na pytania, a może już robiliście go na swoich blogach/stronach? Podajcie link ;)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

2 komentarze:

  1. Ja za to robię sporo Selfie ;)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Barbara Posłuszna24.02.2016, 20:33

    czekam na post o powstrzymaniu sie od zakupoholizmu ;d

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)