Winter Must Have


Cześć.
Zima przyszła, nie ma zamiaru odejść i tak ma być. W końcu jest zima, więc musi być śnieg i mróz. Lubię kiedy jest na dworze biało, wtedy jest tak pięknie. Lubię kiedy mróz szczypie mnie w policzki. Jednak przychodzi taki czas, kiedy śnieg topnieje i pozostaje błoto i brud, brr :(
Dzisiaj postanowiłam napisać w poście bez czego nie wyobrażam sobie zimy, poza śniegiem oczywiście ;-) Zima nie jest taka zła jak ją malują, piszą i mówią.


1. CIEPŁE UBRANIA I AKCESORIA
Nie wyobrażam sobie zimy bez ciepłych swetrów, kurtek ani szali, mojego przytulnego komina, rękawiczek i nauszników. Za czapką szczególnie nie przepadam. Ulubionym obuwiem na zimę są dla mnie eskimoski buty EMU.
Od dawna rozglądałam się za fajną, ciepłą narzutką bądź ponczo, więc gdy nadarzyła się okazja posiadania ciepłej i przytulnej narzutki z tygrysem, to skorzystałam i nie żałuję. Narzutka idealnie nadaje się zarówno do codziennych, jak i wyjściowych eleganckich stylizacji. 
Oto poniżej mój outfit z ową narzutką, koszulą w grochy i bordowymi spodniami, czyli ostatnie trzy nowości w mojej szafie.

koszula w grochy kliknij tutaj
narzuta z tygrysem kliknij tutaj
shein.com - sprawdź ofertę
sponie - C&A

2. CIEPŁE NAPOJE I  CIEKAWA LEKTURA
Kiedy za oknem zimno, to najchętniej nie wychodziłabym z domu. W takie dni chwile uprzyjemniają mi ciepła herbata, kakao bądź cappuccino oraz coś do czytania np. gazeta bądź książka.



3. KOSMETYKI
Zimą szczególnie należy dbać o pielęgnację twarzy i ciała. Pomadki i balsamy do ust to moje małe uzależnienie, bo mam ich sporo, gdy tylko czuję suchość ust od razu je nawilżam.
Oto lista moich zimowych kosmetycznych ulubieńców:
1) krem do rąk tutti frutti - dobrze nawilża dłonie, a dodatkowo zauważyłam, że przyśpiesza wzrost paznokci.
2) uniwersalny krem Nivea - ja używam go głównie do dłoni, ponieważ pozostawia on tłustą warstwę na skórze, a poza tym to dobrze nawilża suchą skórę i łagodzi podrażnienia.
3) fluid kryjący bebeauty make up cover - długo szukałam idealnego podkładu kryjącego niedoskonałości i dający efekt niewidocznego makijażu; znalazłam przypadkowo w Biedronce, chociaż nie spodziewałam się po nim jakiegoś efektu wow (i nie ma go), ale dobrze kryje, a po nałożeniu jest praktycznie nie widoczny i niewyczuwalny, odcień jest jasny (beżowy), prawie taki jak moja cera.
4) krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc z serii Ziaja liście manuka - skusiłam się na niego po wielu pozytywnych opiniach innych blogerek i nie żałuję; w minimalnym stopniu pomógł mi usunąć zaczerwienienia potrądzikowe na twarzy.
5) masełko do ust Nivea malinowe - moje ulubione, dobrze nawilża.
6) pomadka Carmex - oprócz nawilżenia również chroni usta.
7) pomadka USTAMAX miodowa - pielęgnuje i chroni usta przed mrozem, wiatrem i słońcem.

A jakie są wasze zimowe niezbędniki?

7 komentarze

  1. Mój zimowy niezbędnik to ...rękawice i aparat ;))) Nie używam kosmetykow noo ok krem do twarzy nic poza tym bo hmmm..nie potrzebuję? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłe ubrani to również mój zimowy must have :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepłe napoje, lektura i ciepłe ubranka - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek gorącej herbaty, ciepła czapka i ochronna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również lubię zimę. fajne rzeczy.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bez ciepłego ubrania nie ruszam się z domu :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w groszki naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)