winter lookbook


Cześć.
Pewnie zauważyliście małe zmiany w sposobie komentowania na blogu. Postanowiłam założyć popularnego na innych blogach disqus. Wbrew pozorom nie jest on wcale taki trudny, choć początki bywają trudne. Do zalet disqus mogę zaliczyć między innymi: powiadomienia przychodzące na maila, gdy ktoś odpowie na nasz komentarz, możliwość moderowania komentarzy, oceniania i segregowania, edytowanie komentarzy (w bloggerze tego nie ma). Disqus ma dla mnie tylko jedną wadę: dłuższy czas ładowania strony. Ja korzystam z opcji logowania poprzez google+ jako że mając włączonego bloga nie muszę pamiętać hasła, bo loguje się automatycznie. Mam nadzieję, że wy również przyzwyczaicie się do nowego sposobu komentowania na moim blogu.

Przygotowałam kilka stylizacji odpowiednich na każdą okazję. Czy to wyjście do pracy, na uczelnię, zakupy bądź zwykły spacer po parku. 
Stylizacja 1
Elegancki luz
 Stylizacja 2
Biało-czerwona elegancja
 Stylizacja 3
Codzienna wygoda
 Stylizacja 4
Biało-czarna
 Stylizacja 5
Lazy day

Która podoba wam się najbardziej?

mała grafika jak komentować w disqusie --->


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

3 komentarze:

  1. Anszpi- Droga do perfekcyjnych28.01.2016, 14:33

    Ładne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. justyna polska28.01.2016, 21:23

    pierwsze botki najbardziej wpadły w mój gust :)

    ________________________

    www.justynapolska.com

    Fashion & Make-up

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)