sukienki na studniówkę


Cześć.
Styczeń to nieprzyjemny czas dla studentów, bo zbliża się sesja, ale dobry okres dla uczniów ostatnich klas szkół średnich, którzy przygotowują się do studniówki. Tym pierwszym życzę powodzenia na sesji egzaminacyjnej, aby pomyślnie przeszli przez kolejny przesiew studentów. Natomiast dla drugich mam kilka propozycji, a właściwie tylko dla dziewczyn, jaką sukienkę założyć na studniówkę. Mała czarna sprawdza się zawsze i wszędzie na każdą okazję, więc jeżeli jeszcze w twojej szafie nie masz jej, to musisz koniecznie nadrobić zaległości. Studniówka to inaczej bal, a więc dobrze sprawdzą się także długie suknie maksi. Gdybym to ja miała wybierać - wybrałabym drugą opcję :)

mała czarna

długa maxi


Która podoba wam się najbardziej?
Jakie są wasze wspomnienia ze studniówki?

8 komentarze

  1. Mi się marzy założyć kiedyś maxi;) Ale na studniówkę wybrałam małą czarną (ahhh, kiedy to było;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja miałam studniówkę to królowały maxi. Taką też wybrałam, ale to miało urok... pierwszy poważny bal w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni rząd i środkowa najlepsza dla mnie, chociaż wolałabym pewnie inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sukienki , szczególnie drugi i trzeci rząd :)Ja na studniówce miałam sukienkę maxi :) Uwielbiam taką długość!
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)