stylizacje na karnawał


Cześć.
Okres karnawału, w tym sezon studniówkowy potrwa do 9 lutego, a więc kto jeszcze nie wybrał się na żadną imprezę, bo nie miał pomysłu na kreację, to dziś przychodzę z małą pomocą. Wybrałam 4 sukienki z oferty beautifulhalo.com i na stronie polyvore dobrałam odpowiednie dodatki. Mam nadzieję, że moje pomysły przypadną wam do gustu.

stylizacja 1
sukienka tutaj
Do granatowej sukienki z przedłużanym tyłem dobrałam białe, kremowe ponczo, czarne pantofle albo baleriny oraz czarną pikowaną torebkę. Wybrałam złote dodatki w postaci kolczyków i bransoletki, czarne bądź granatowe paznokcie. Na ustach dobry będzie matowy odcień neonowego różu.

karnawał oo4

stylizacja 2
sukienka tutaj
Do sukienki z motywem rybiej łuski dobrałam białe futerko oraz złote dodatki w postaci naszyjnika, torebki oraz szpilek ze złotym noskiem. Ze złotymi dodatkami dobrze będą wyglądały czerwone matowe usta oraz niebieski manicure.
karnawał oo3

stylizacja 3
sukienka tutaj 
Ostatnie dwie stylizacje to szare sukienki. Dajmy chwilę odpoczynku popularnej małej czarnej i zastąpmy ją małą szarą. W pierwszej wersji sukienka na jedno ramię. Ta opcja bardziej mi się podoba niż sukienki bez ramiączek. Dobrałam tutaj biały, kremowy żakiet, srebrne baleriny albo pantofle oraz błyszczącą torebkę. Makijaż w tej stylizacji to naturalny soft-make-up.
karnawał oo1
stylizacja 4
sukienka tutaj
Do szarej sukienki na ramiączkach dobrałam beżowy kardigan, czarne szpilki oraz czarną torebkę. Jako dodatki wybrałam delikatny naszyjnik, kolczyki i bransoletkę. Makijaż również soft make-up, jedynie paznokcie pomalowane na czerwono.
karnawał oo2

która lepsza?

Pytania od was:
1. Jakie są twoje pasje?
Oprócz blogowania moją pasją są fotografia i rysowanie. Bardzo lubię robić zdjęcia i chciałabym z dnia na dzień robić je coraz lepsze. Najchętniej lubię robić zdjęcia zwierzakom, w tym mojemu pupilowi oraz otoczeniu, bo świat, który nas otacza jest piękny i warto uchwycić każdą piękną chwilę. Natomiast jeżeli chodzi o rysowanie, to trochę zaniedbałam tę pasję. Główną przyczyną dla której obecnie już nie rysuję zapewne jest brak czasu. Kiedyś rysowałam przeważnie postaci z bajek, seriali czy artystów. Do dziś trzymam teczkę z pamiątkowymi rysunkami na półce.
2. Jakie książki lubisz czytać?
Czytanie to moja nowa pasja. Najbardziej lubię czytać książki, w których dzieje się akcja, opowiadają historie z życia wzięte, z morałem i cytatami, które później notuję sobie na kartce. Moja ulubiona autorka to Colleen Hoover, która napisała m.in. Hopeless i Pułapka uczuć. To dwie ulubione pozycje.
3.Najlepsze 5 filmów roku 2015 wg ciebie?
Obejrzałam kilkanaście filmów w zeszłym roku i po zastanowieniu wybrałam moim zdaniem najlepszą piątkę filmów roku 2015.
Wiek Adaline
Najdłuższa podróż
Papierowe miasta
We are your friends
Chłopak z sąsiedztwa


Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, to zadawajcie je na asku https://ask.fm/jasminengirl

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

7 komentarze:

  1. ostatnia stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie propozycje sa świetne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 super, sukienki rządzą :) :))

    http://sukienkowa-rewolucja.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są naprawdę piękne, jednak w mój gust najbardziej trafiła ostatnia. Pominęłabym w niej tylko szpilki w szpic, a zastąpiłabym je tymi z zaokrąglonym "dziobem".
    Serdecznie zapraszam Cię do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje, ja ostatnio zauważyłam że zdecydowanie wole kolor złoty niż srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są fajne, ale najbardziej spodobała mi się ostatnia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)