Styczeń 2016 - podsumowanie


Cześć.
Z końcem stycznia przychodzę do Was z małym podsumowaniem. Dzisiaj będzie filmowo, trochę o książkach i ulubionych piosenkach.

Na początek muzyka...

Cleo - Zabiorę nas (Basto Remix)
Piosenka, która szybko wpada w ucho, refren piosenki znam już na pamięć.

Te olvidare
Szczerze mówiąc nie wiem kto śpiewa, wpadłam na tą piosenkę przez przypadek i od kilku miesięcy już jej słucham.
Jasmine Thompson - Adore
Podobnie jak piosenka Cleo, przyjemna dla ucha.

W styczniu dwa weekendy upłynęły mi na oglądaniu filmów.
Dowiedziałam się o tym filmie przeglądając filmweb. "33" to oparta na faktach historia 33 górników, którzy przetrwali pod ziemią rekordowy okres 69 dni po tąpnięciu w kopalni miedzi i złota San Jose w Chile. Trzydziestu trzech górników zostaje uwięzionych na dwa miesiące w zawalonym szybie kopalni złota i miedzi. Film opowiada jak ciężka jest praca górników, że schodząc w dół, musi każdego dnia pamiętać, że któregoś dnia może nie wyjść. !Uwaga! Obecność Mario Casas w obsadzie filmu nie przypadkowa.

 Kilku mieszkańców Manhattanu dzięki wzajemnej pomocy próbuje odkryć znaczenie świąt Bożego Narodzenia. Nastrojowy film, który opowiada, że czasami w Boże Narodzenie cuda się zdarzają.
Druga część Magic Mike. Gotowi zakończyć karierę członkowie Kings of Tampa postanawiają dać z wielkim rozmachem ostatni występ. Film jest świetną rozrywką na kobiece wieczory.

Ben nie odkrywa uroków emerytury. Gdy dowiaduje się, że w redakcji strony internetowej o modzie poszukują stażystów seniorów, postanawia się zgłosić. Po wstępnej rozmowie kwalifikacyjnej rozpoczyna pracę jako asystent  Jules, założycielki portalu o modzie. To mój pierwszy film z DeNiro. Film "Praktykant" to komedia, czasem się śmiałam, ale zdarzają się również  poważniejsze wątki z życia wzięte.

Pora na literaturę... przeczytałam 1 książkę i 1 poradnik.
Luke miał bardzo wiele: kochającego ojca, wspaniały dom, duże pieniądze, zaplanowaną przyszłość. Gdyby ktoś mu kiedyś powiedział, że wyrzeknie się tego wszystkiego, nie uwierzyłby. A jednak tak się stało. Podjął złe decyzje, poznał nieodpowiednich ludzi. Nie rozumiał, czym naprawdę jest miłość. Stare przysłowie głosi, że gdyby nie ciemność, nigdy nie poznalibyśmy światła. Luke na własnej skórze przekonał się o prawdziwości tych słów. Czy kręte i niebezpieczne ścieżki jego życiowych wyborów zaprowadzą go w końcu do domu?  Czasami najlepszą rzeczą, jaka nas spotyka w życiu, jest dar drugiej szansy, abyśmy nareszcie zrobili to, co powinniśmy byli zrobić za pierwszym razem. 

To właściwie nie książka, a coś w stylu poradnika dla kobiet. Tytułowa zołza nie jest jędzą ani wrednym babsztylem. Zołza to kobieta niezależna, która będąc w związku z mężczyzną, nigdy nie przestaje być sobą. Ma poczucie humoru i życzliwy charakter. Nie kłamie, nie gra, nie manipuluje. Zna swoją wartość. Mówi, co myśli, i robi, co chce. ( Z tej definicji wynika, że ja również kwalifikuję się jako zołza;-) )  Jej zadziorność pociąga mężczyzn i podnosi temperaturę związku. Dlaczego mężczyźni kochają zołzy to nieoceniona pomoc dla kobiet i świetna rozrywka. Ten zabawny poradnik, odkrywający tajemnice relacji damsko-męskich, pomoże wam ułożyć związki z mężczyznami na całkiem nowych zasadach. Zastosowanie reguł atrakcyjności przez superbabki to klucz do wspaniałej miłości.


A Wam jak minął styczeń?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Piosenki tym razem raczej nie moje. Z filmów chcę obejrzeć magic mike też. 33 zaciekawiłaś mnie obecnością Mario - ale nie wiem czy na tyle, żebym obejrzała :)
    Masz konto na filmweb?

    OdpowiedzUsuń
  2. konta na filmweb nie mam, ogólnie przeglądam biografie i nowości :)
    gdyby nie Mario to pewnie nie wiedziałabym o tym filmie, bo nigdzie jeszcze o nim nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Zienkiewicz31.01.2016, 20:22

    Ostatnio oglądałam Praktykanta i całkiem przypadł mi do gustu :) A piosenki Cleo słucham w samochodzie i zawsze śpiewam refren :)
    Cytat pochodzi z książki "Urzeczywistnianie marzeń" autorstwa M.R. Kopmeyera

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Koniakowska01.02.2016, 20:06

    Ja oglądałam MMXXL bardzo mi się podobał, czeka mnie jeszcze do obejrzenia praktykant ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie ciekawi film 'dirty grandpa' z deniro i efronem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Styczeń u mnie był bardzo przyjemy i za razem pracowity :) Nie widziałam drugiej części MM, ale z wielką chęcią bym go obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalena Daily01.02.2016, 23:02

    fajne podsumowanie ;) muszę obejrzeć niektóre filmy z tych co polecasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Adore również wpadło mi w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)