Get the look: Kasia Tusk


Cześć.
Dzisiaj przygotowałam kolejny post z serii get the look. Tym razem pod lupę wzięłam stylizacje Kasi Tusk z bloga www.makelifeeasier.pl Katarzyna Tusk to jedna z moich ulubionych blogerek. Jej stylizacje mają klasę, styl oraz są wygodne i modne. Na co dzień Kasia jest zwolenniczką płaskiego obuwia. To przede wszystkim za to lubię jej stylizacje, bo sama również nie przepadam za szpilkami. Lubicie styl Kasi Tusk?

Stylizacja 1 - winter
Ciepła czapka, szal i ciepłe wygodne buty EMU to idealna propozycja na spacer w mroźny dzień.
parka * spodnie
 Stylizacja 2 - casual
Domowy outfit wg Kasi to bluzka w czarno-białe paski, czarne rurki oraz czarne botki.
bluzka * spodnie * buty
 Stylizacja 3 - jak nosić czerń?
Total black look wg Kasi? Kasia dodała nieco koloru w postaci szarego swetra i ciemnozielonego szalika. Mi bardzo się podoba :)
płaszcz * sweter * spodnie * kozaki


shein kliknij tutaj

ps. czekam na wasze pytania pod wcześniejszym postem tutaj

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

6 komentarze:

  1. Bardzo lubię styl Kasi Tusk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle ją rozpracowałaś :) Lubię posty typu get the look w twoim wykonaniu <3

    Widziałyście już high bay led? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, czasami wchodze na bloga kasi tusk, lubię ja za klasyczny styl, ale jakoś dla mie czasami za nudny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te propozycje, są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)