Zadbaj o stopy zimą - Eveline Cosmetics


Cześć.
Co tam u was? Rozpoczął się grudzień, a z nim wielkie przygotowania do świąt. Teraz to i ja czuję już zbliżające się święta Bożego Narodzenia. Odliczam dni do świąt zjadając jedną czekoladkę z kalendarza adwentowego. Rozpoczęłam również nowe wyzwanie: szczupłe uda oraz kontynuuję skakanie na skakance. A wy jak rozpoczęliście odliczać dni do świąt?
O stopy warto dbać nie tylko latem, ale przez cały rok. W końcu to one za nas wykonują ciężką pracę w ciągu dnia. Wieczorem należy im się odpoczynek, relaksująca kąpiel czy masaż. Od niedawna stosuję krem zmiękczający do stóp na pękające pięty marki Eveline Cosmetics. Jesteście ciekawi, jak sprawdził się u mnie? 

Co pisze producent:
Innowacyjna formuła kremu bogata w wyselekcjonowane składniki aktywne w ciągu 7 dni likwiduje wysuszoną i popękaną skórę, bolesne zrogowacenia oraz uszkodzenia powstające na stopach i piętach.
Składniki aktywne w kremie:
15% UREA (mocznik), betaina, olej z kiełków pszenicy, kompleks witamin A,E,F, wyciąg z rumianku, kamfora, mentol.
Moja opinia:
Krem stosuję od miesiąca. Początkowo stosowałam rano i wieczorem przed snem.  Obecnie stosuję tylko rano. Moja skóra na piętach była mocno uszkodzona, dlatego skusiłam się na testowanie kremu zmiękczającego Eveline Cosmetics na pękające pięty. Po nałożeniu na czyste i suche stopy krem szybko się wchłania. Dzięki zawartości mocznika, który ma właściwości nawilżające, skóra staje się miękka i gładka w dotyku. Naturalna betaina wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry oraz poprawia elastyczność skóry. Dodatkowo kompleks witamin pobudza proces odnowy i regeneracji skóry. Natomiast wyciąg z rumianku łagodzi podrażnienia i daje efekt odświeżenia stóp. Kamfora usprawnia mikrocyrkulację krwi, a mentol zapewnia szybkie uczucie odświeżenia i lekkości.
Moje pięty po miesiącu stosowania (nie po 7 dniach jak obiecuje producent) są idealnie gładkie, miękkie, bez pęknięć. Skóra elastyczna i zregenerowana.
Dostępność i cena: ja kupiłam go w Rossmannie, niestety nie pamiętam dokładnej ceny.

Używaliście krem Eveline Cosmetics? Jak dbacie o stopy zimą?

3 komentarze

  1. Nie używam tego typu produktów, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na szczęście stopy się nie przesuszają, ale za to ręce tak :(
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie używam tych produktów

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)