stylizacje na święta


Cześć.
Przygotowania do świąt w trakcie. Kupowanie prezentów, karpia i innych artykułów niezbędnych podczas wigilii i świąt Bożego Narodzenia. Potem przychodzi pieczenie pierników, ciast, ubieranie choinki itd. W między czasie musimy znaleźć czas dla siebie, aby podczas świąt dobrze wyglądać, a nie tylko dobrze zjeść. Przychodzę do was z małą ściągawką 'jak się ubrać na święta?' Jedni z nas spędzają święta w większym gronie, a niektórzy tylko z najbliższą rodziną.  Przygotowałam zarówno coś dla tych co preferują styl elegancki na święta, jak i nieco luźniejszy.

stylizacja I
Prosta stylizacja błękitny sweterek, spódnica długości midi oraz szpilki. Można założyć do tego również baleriny. Grzecznie i z klasą.
 stylizacja II
Elegancka ciemnozielona suknia z dekoltem w kształcie serca, do której można dodać jakąś elegancki naszyjnik, kolczyki lub bransoletkę.
sukienka - szpilki
 stylizacja III
Klasyczne połączenie czerni z bielą, czyli mała czarna w połączeniu z kozakami za kolano.
sukienka - kozaki
 stylizacja IV
Trochę luźniejsza stylizacja. Biały sweter w modny warkocz połączony z skórzanymi spodniami i beżowymi botkami. Idealna stylizacja na wigilię w mniejszym gronie.
sweter - spodnie - botki
 stylizacja V
Kto powiedział, że na święta trzeba zakładać spódniczkę lub sukienkę ;) Eleganckie szare spodnie połączone z białą koszulę w kratę i białym blezerem i czarnymi szpilkami również idealnie nadają się na strój wizytowy.
koszula - spodnie - żakiet - czółenka
 stylizacja VI
Bluza ze świątecznym motywem połączona z białymi spodniami i bordowymi botkami to zarówno wygodny strój, jak i sposób na spędzenie świąt na luzie,
bluza - spodnie - botki
 stylizacje VII,VIII,IX
Na koniec zostawiłam 3 propozycje sukienek dla nieco odważnych. Właściwie to już typowo sylwestrowych, ale jeżeli ktoś chciałby zabłysnąć podczas świąt cekinami, to czemu nie. Do błyszczących sukienek nie zakładamy już biżuterii.
płaszcz - marynarka - szpilki

Jak idą w waszych domach przygotowania do świąt, wiecie już w co się ubierzecie podczas wigilii i pierwszego i drugiego dnia świąt?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

10 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi sie stylizacja z biało czarna koszulą, mega !
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W stylizacji numer dwa buty to marzenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super post o stylizaocjach na wigilie, ja jeszcze nie wiem w co się ubrac, ale podsunełas mi kilka pomysłów. pozdrawiam i zapraszam do mnie www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są świetne :) ciężko byłoby mi się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja V najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, bo to w czym planuję "wystąpić" na święta pokrywa się z Twoimi propozycjami:) Dzięki za utwierdzenie w przekonaniu, że jednak potrafię się ubrać i WESOŁYCH ŚWIĄT:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są genialne *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio polubiłam się z sukienkami i spódnicami. Sama na Wigilię planuję założyć właśnie spódnicę i pewnie sweter lub koszulę. A pozostałe świąteczne dni to się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kozaki z 3 zestawu i 4 zestaw - mistrze ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja nr 2 najpiękniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)